KARNAWAŁOWE PROPOZYCJE MAKIJAŻU OKA

 

 

PRZEDSTAWIAM WAM MOJE DWIE PROPOZYCJE KARNAWAŁOWEGO LUB WIECZOROWEGO MAKIJAŻU OKA

DO MAKIJAŻU UŻYŁAM PALET SLEEK

KRESKĘ NA DOLNYCH POWIEKACH WYKONAŁAM KREDKAMI PUPA ZE SKLEPU INTERNETOWEGO AMARENA  >>>KLIK<<<




***********************************




1. MAKIJAŻ W ODCIENIACH ZIELENI












>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>


2. MAKIJAŻ W ODCIENIACH TURKUSU I BRĄZU











*******************************




PALETY SLEEK UŻYTE DO MAKIJAŻU:


***************************



1. KREDKA PUPA NR. 06 UŻYTA DO PODKREŚLENIA DOLNEJ POWIEKI W MAKIJAŻU NR. 1








2. KREDKA PUPA NR. 24 UŻYTA DO PODKREŚLENIA DOLNEJ POWIEKI W MAKIJAŻU NR. 2



 

 

 

JUŻ W KILKU POSTACH OPISYWAŁAM ZALETY KREDEK PUPA JEDNAK JESZCZE RAZ PRZYPOMNĘ OPIS DAL NOWYCH CZYTELNICZEK:

 

KREDKI BARDZO KREMOWE MIĘKKIE. ŚWIETNIE W APLIKACJI. NIE ROZMAZUJĄ SIĘ. BARDZO DŁUGO UTRZYMUJĄ SIĘ NA NASZYCH OCZACH. MOŻNA JE NABYĆ W BARDZO PRZYSTĘPNEJ CENIE W SKLEPIE INTERNETOWYM :

http://www.isplit.eu/amarenashop/

 

 

POLECAM

MOJA OCENA W SKALI OD 1 DO 5 :


EFEKT: 5

KONSYSTENCJA: 5

OPAKOWANIE: 5

 

  ******************

 

 

ZAINTERESOWANYM KOSMETYKAMI MARKI PUPA POLECAM SKLEP AMARENA:

 

 

ZACHĘCAM DO POLUBIENIA STRONY SKLEPU NA FACEBOOKU PIĘKNE ZDJĘCIA I CIEKAWE INFORMACJE:

 

>>>> KLIK <<<<

 

 

 

 

 


Komentarze:

  1. Bardzo fajny makijaż taki energetyczny....

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciesze się że podobają się wam moje propozycje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne makijaże! zielony prześliczny!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. zielony jest superrrrrrrrrrrrrrrr !!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS