Lakier do paznokci Madame LAMBRE




DZIŚ ŚPIESZĘ DO WAS MOJE KOCHANE Z RECENZJA

Lakieru do paznokci Madame  LAMBRE 

WIEM ŻE CZEKACIE NA OPINIĘ GDYŻ JESTEŚCIE BARDZO CIEKAWE TYCH KOSMETYKÓW


**********************

KOLOR - GŁĘBOKI FIOLET

NUMER - 26

POJEMNOŚĆ - 11 ML





*******************


MOJA OPINIA:

LAKIER O PIĘKNYM KOLORZE GŁĘBOKIEGO FIOLETU Z SUBTELNYM POŁYSKIEM. WYSTARCZY JEDNA WARSTWA LAKIERU BY PAZNOKCIE BYŁY POKRYTE RÓWNOMIERNIE BEZ SMUG I NIEESTETYCZNYCH PRZEŚWITÓW. JESTEM BARDZO POZYTYWNIE ZASKOCZONA GDYŻ NAPRAWDĘ RZADKO MOŻNA TRAFIĆ NA LAKIER O TAK ŚWIETNYM KRYCIU. TRWAŁOŚĆ TEŻ NICZEGO SOBIE OD WCZORAJSZEGO POMALOWANIA WYKONUJE WSZYSTKIE CZYNNOŚCI GOSPODYNI DOMOWEJ A LAKIER NADAL JEST W NIENARUSZONYM STANIE NA MOICH PAZURKACH.OPAKOWANIE BARDO ŁADNE, ELEGANCKIE, PIĘKNIE SIĘ PREZENTUJE NA TOALETCE. APLIKACJA BARDZO PRZYJEMNA I ŁATWA DZIĘKI KSZTAŁTOWI I DŁUGOŚCI PĘDZELKA.


POLECAM!!!


>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>





>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>


CO MÓWI PRODUCENT:

Lakiery do paznokci

Otwórz się na elegancję, którą nosi w sobie każdy z niepowtarzalnych odcieni lakierów Madame  LAMBRE.

W kolekcji lakierów Madame LAMBRE ulubione odcienie znajdą zarówno zwolenniczki delikatnego i naturalnego zdobienia paznokci, jak i wielbicielki barwnych i mieniących się drobinkami perłowymi lakierów. Dzięki współczesnej recepturze lakiery nie tylko zdobią, ale również chronią, wzmacniają i wyrównują płytkę paznokcia pokrywając ją pięknym soczystym kolorem. Efektem jest manicure bez smug, nadający dłoniom zadbany i nieskazitelny wygląd.



*******************************


ZACHĘCAM WSZYSTKICH DO ZAPOZNANIA SIĘ ZE STRONĄ http://www.madamelambre.eu/

 

Komentarze:

  1. JAk dla mnie kolorek świetny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy kolorek :) Podobają mi się ich buteleczki

    OdpowiedzUsuń
  3. Wydaje mi się, że mam taki sam kolorek lakieru:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Glamurka też mi się tak wydaje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O znowu ta firma :) kolejny raz na nią trafiam a kolor GENIALNY!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię takie kolory na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mam dokladnie ten sam odcien. Jurto na spokojnie u mnie sie bedzie testowac :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lakier ma śliczny kolor.
    Mam nr 10 i jest genialny.
    Trwałość bez zarzutu w moim przypadku to 3 dni :D
    Jestem ciekawa ile ciemny wytrzyma w idealnym stanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. mam lakier z Madame Lambre ale w innym odcieniu , jeszcze go nie używałam ale twój kolor jest rewelacyjny:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cóż to za odcień :)
    U mnie Lambre, ale bez Madame.

    OdpowiedzUsuń
  11. Widzę dziewczyny że i wam ten kolor przypadł do gustu :)

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS