Jardins du Monde shower gel Yves Rocher



Dziś mam dla was recenzję żelu pod prysznic grejpfrut z florydy.

 

Cena - 8.90

pojemność - 200 ml

dostępny - Yves Rocher



********************************




********************************


Poczuj egzotykę ogrodów świata i daj się porwać ożywczemu aromatowi tryskającego słońcem Grejpfruta z Florydy. Żel pod prysznic Grejpfrut z Florydy zapewni Ci orzeźwienie, naładuje energią i pozytywnie nastawi na cały dzień, dzięki ożywczej nucie skórki połączonej z kwaskowatym aromatem miąższu. Formuła wzbogacona w łagodzący i nawilżający żel z Aloesu bio, zmienia się w gęstą pianę i delikatnie myje skórę. Żel o neutralnym dla skóry pH pomaga zachować jej równowagę i piękny wygląd.

Zalety produktu
● Ożywczy żel pod prysznic.
● Formuła wzbogacona o składniki łagodzące i nawilżające.
● PH neutralne dla skóry.

Zaangażowanie Kosmetyki Roślinnej
● Formuła zawiera ponad 98% składników pochodzenia roślinnego.
● Nie zawiera alkoholu etoksylowanego.
● Formuła łatwo biodegradowalna.
● Bez parabenów.

Gest dla ochrony środowiska
Opakowanie podlegające recyclingowi w 100%.

 

*********************************************

 

 

Żel w kolorze jasno różowym o konsystencji średnio gęstej, żelowej. Najbardziej urzekł mnie zapach grejpfruta który wspaniale pobudza oraz dodaje energii, idealni sprawdzi się latem w upalne dni. Produkt wspaniale się pieni delikatnie myjąc moją skórę. Nie wysusza, pozostawia uczucie nawilżenia oraz świeżości. Opakowanie praktyczne małe, płaskie, bardzo poręczne idealne na podróż dzięki małym rozmiarom na pewno bez problemu zmieści się w każdej torbie podróżnej. 


POLECAM

****************************



Komentarze:

  1. Mmm.. Kusi ;D
    Wstyd się przyznać, ale nie miałam jeszcze nic z tej firmy .

    OdpowiedzUsuń
  2. również go nabyłam ostatnio:)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam takie pachnące żele :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zachęciłaś mnie do tego kosmetyku; )

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja chyba miałam tylko podkład z tej firmy i kilka próbek:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja podkładów jeszcze nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  7. Wąchałam ten żel i zapach miał śliczny :)

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS