Przesyłki



Dziś obiecany wpis z kolejnymi przesyłkami które otrzymałam w ostatnim czasie.

 

 



***********************************************


1. Przesyłka od FITOMED

- szampon do włosów ziołowy

- tonik nawilżający




FIRMA FITOMED:

Od ponad dziesięciu lat pomagamy swoim klientom rozwiązywać problemy kosmetyczne i dermatologiczne. Jeśli masz problemy skórne i cenisz jakość w rozsądnej cenie, trafiłeś pod dobry adres.

Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą.

 

 

2.  Przesyłka od SZCZOTKARNI

- szczotka do włosów




SZCZOTKARNIA;

Szczotkarnia powstała na potrzeby klientów, którzy poszukują, mają przekonanie i sentyment do wszelkiego rodzaju prawdziwych szczotek.

Szczotkarnia to miejsce niezwykłe, ponieważ tworzą je produkty z naturalnych surowców. Oferujemy Państwu tylko wyroby najwyższej jakości.

Wykonywane są ręcznie z włosia dzika, z włosia końskiego, delikatnego włosia kozy, szczeciny świńskiej oraz trawy morskiej. Polecamy Państwu szczotki do włosów z naturalnego włosia. Każda ze szczotek posiada drewnianą oprawę dostępną w różnych kolorach i kształtach. W naszej ofercie między innymi posiadamy szczotki do masażu, które również stanowią rękodzieło wykonane z naturalnego włosia. Nasze szczotki robione są w całości ręcznie, dlatego też każda z nich to jedyny i niepowtarzalny produkt.

 

 

 

3.  Przesyła od DENTO fresh

- płyn do płukania jamy ustnej dento fresh junior o smaku gumy balonowej




DentoFresh to płukanka do ust dla dorosłych i dzieci powyżej 6. roku życia

Zawiera naturalne olejki eteryczne

 

 

 

 

Komentarze:

  1. wspaniałe przesyłki, gratuluje:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ALE FAJNE TE PRZESYŁKI - GRATKI ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne przesyłki ,ciekawe jak się sprawdzi szczotka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Do mnie także Dentofresh zawitał ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczotka bardzo ciekawa.
    Ciekawa jestem tego płynu o smaku gumy balonowej.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kosmetyki z Fitomedu mogą być dobre! Mam dobre doświadczenia z ta firmą.

    OdpowiedzUsuń
  7. To bardzo się cieszę bo mam spore oczekiwania co do ich działania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. przesyłki bardzo ciekawe:) jestem ciekawa opinii o szczotce:)pzdr. życzę miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też wybrałam ten szampon Fitomed.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak zwykle otrzymałeś wspaniałe przesyłki:)

    OdpowiedzUsuń
  11. u mnie również fitomed... te szczotki są świetne ! a na płyn do ust czekam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Czekam na recenzje szczotki:)

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS