Tonik nawilżający do cery suchej i wrażliwej


Dziś napiszę kilka słów na temat kolejnego świetnego produktu firmy FITOMED a jest to tonik nawilżający do cery suchej i wrażliwej. Stosuję go już jakiś czas i muszę powiedzieć że bardzo go polubiłam. Jak już wiecie kosmetyki naturalne jak również ziołowe są to moje ulubione kosmetyki, zawsze stawiam je na pierwszym miejscu, są podstawą pielęgnacji mojej skóry.

 

POJEMNOŚĆ - 200 ml

CENA - 9 zł

DOSTĘPNOŚĆ - Fitomed

 

*****************************

 

 


 

************************************************

 

Tonik zamknięty jest w plastikowej butelce z zapięciem na zatrzask. Dzięki temu że butelka jest przeźroczysta swobodnie kontrolujemy ilość zużycia.

Kolor płynu jasno żółty, słomkowy.

Kosmetyk pachnie bardzo przyjemnie, to delikatny ziołowy zapach. Bardzo lubię delikatne zapach kosmetyków do pielęgnacji twarzy, ponieważ gdy kosmetyk pachnie zbyt intensywnie po jakimś czasie zapach staje się dla mnie drażniący i nie chętnie go stosuję

Tonik dobrze nawilża moją twarz, skóra staje się delikatna, gładka. Produkt świetnie sprawdza się przy demakijażu, dobrze oczyszcza skórę, pozostawiając uczucie świeżości. Skura odświeżona, gładka i przyjemna w dotyku.

 

POLECAM

*************

 

 

************************

 

Co mówi producent:

Składniki bioaktywne: wyciąg ziołowy z lukrecji, prawoślazu, lipy, owsa.

Właściwości: ważną rolę w procesie nawilżania spełnia lukrecja gładka. Lukrecja zawiera saponiny, flawonidy, kwasy organiczne. Posiada właściwości zatrzymujące wodę w tkankach. Dobrze nawilżona tkanka nie traci składników mineralnych, niezbędnych w prawidłowym funkcjonowaniu komórki.

Działanie: nawilżające, osłaniające i łagodzące. Po zastosowaniu toniku skóra twarzy staje się gładka, ujędrniona, nabiera zdrowego połysku.

Polecany przez dermatologów: do cery suchej i wrażliwej.

Fitomed poleca: wskazane jest stosowanie żelu do mycia twarzy do cery suchej i wrażliwej oraz odświeżającego płynu różanego lub lawendowego marki Fitomed. Ze składników kosmetyki naturalnej (np. płatków róży, nagietka, glinki białej, mąki sojowej, płatków drożdżowych, olejów kosmetycznych) sporządzać maseczki odżywcze (przepisy na stronie).

 

 

 

Komentarze:

  1. Dosłownie przed chwilką listonosz przyniósł mi taki tonik...:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Więc miłego testowania Życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Już dawno nie stosowałam toniku, tak jakoś przyjemnie zaprzyjaźniłam się z wodą różaną :)

    OdpowiedzUsuń
  4. tez go mam i jestem mega zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapowiada się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Posiadam cerę mieszaną, więc zapewne by się sprawdził... :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Idealnie by się nadawał do mojej twarzy, bo akurat mam cerę suchą i wrażliwą.

    OdpowiedzUsuń
  8. jakby dla mnie, bo mam suchą cerę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Moja cera jest teraz sucha, więc coś dla mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubie produkty tej firmy:)

    OdpowiedzUsuń
  11. ciekawisz mnie tym tonikiem, ciekawe jak sprawdziłby się na mojej twarzy

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie używałam ale widzę,że ciekawy ten tonik.Narazie mam jeszcze od Evoluderm :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie mam cery suchej, więc obawiam się, że u mnie by się nie sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  14. Lukrecja gładka- ciekawa nazwa :)

    OdpowiedzUsuń
  15. widzę, że mamy ten sam typ skóry. ja również pokochałam produkty fitomedu i dołączyłam do grona ich wielbicielek. mają super kosmetyki pod względem ceny i działania

    OdpowiedzUsuń
  16. Zainteresował mnie tonik nawilżający bo ciągle poszukuję nawilżania dla mojej skóry.Czy mogłabyś przesłać mi jaki ma dokładnie skład?
    pozdrawiam
    aga

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS