Etui z diamentami SWAORVSKI od UbierzTelefon.pl


Dziś zaprezentuję wam moje piękne etui na telefonu z oryginalnymi diamencikami SWARVSKEGO, jakie otrzymałam do przetestowania ze sklepu internetowego UbierzTelefon.pl
 Sklep UbierzTelefon.pl oczarował mnie swym świetnym asortymentem, możemy znaleźć w nim przepiękne akcesoria do naszych telefonów.
Dzięki niezwykle interesującej ofercie sklepu >>KLIK<< który wychodzi nam na przeciw oferując wspaniałe obudowy do naszych telefonów, każda kobieta może mieć pięknie ozdobiony telefon.
Na stronie znajdziecie także wiele innych fenomenalnych akcesoriów.

 Etui z diamentami SWAORVSKI do Galaxy S3 i9300 Łabądź 
********************************************



**********************************************


MOJA OPINIA:

Do przetestowania otrzymałam etui w kolorze pięknego głębokiego połyskującego fioletu. Produkt ozdobiony został wzorem z łabędziem, wsadzany oryginalnymi certyfikownymi kryształkami Swarovskiego. Prezentuje się przepięknie, zdjęcia nie oddają prawdziwego uroku produktu.
Bardzo istotną dla mnie sprawą jest to iż firma nie tylko oferuje nam świetne produkty, ale również dba o to by podczas przesyłki były odpowiednio zabezpieczone i w nienaruszonym stanie do nas dotarły. Moje etui zapakowane było w plastikowe, przeźroczyste opakowanie które świetnie chroni produkt przed wszelkimi urazami oraz zadrapaniami.
Obudowa jest doskonale wyprofilowana, wspaniale dopasowuje się do naszego telefonu. Nasz telefon wygląda świetnie a przy tym jest doskonale chroniony przed uszkodzeniami.
To piękne etui możecie znaleźć tu >>KLIK<< 


POLECAM
************************




***********************************************

OPIS PRODUCENTA:
Chroń swój telefon przed uszkodzeniami i złymi warunkami atmosferycznymi, a jednocześnie odróżniaj się od innych.
Wysokiej jakości, efektowne etui na Twój telefon Samsung Galaxy S III.
Pokrowiec wykonany jest z miękkiego plastiku. Jest idealnie wyprofilowany pod wymiary telefonu. Posiada wszystkie niezbedne wycięcia i otwory.
Z tyłu znajdują się ozdoby, wykonane z oryginalnych, certyfikownych kamieni Swarovskiego.
Etui dostępne w pieciu kolorach.


>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>


Muszę również wspomnie o nowej marce I - SMAILE jaką firma wprowadza na polski rynek.

I-SMILE jest to nowa marka. Nowa jakość na Polskim rynku. Najnowsze Etui do Samsung Galaxy S3 i9300
Znajdziecie go tu  >>KLIK<<

Opis producenta:
 
Przedstawiamy wspaniałe etui do telefonu Samsung  Galaxy S3. Etui wykonane jest ze skóry ekologicznej bardzo wysokiej jakości. W środku znajduje się ramka, w której umieszczamy telefon. Ramka wykonana jest z plastiku z niewielkim dodatkiem kauczuku, co ułatwia bezproblemowe zakładanie i ściąganie etui. Pokrowiec nie brudzi się, a w przypadku powstania jakichkolwiek zabrudzeń wystarczy przetrzeć wilgotną szmatką.  Etui posiada wszelkie niezbędne wycięcia, dzięki którym mamy dostęp do wszystkich wejść telefonu, bez konieczności ściągania plecków. Pokrowiec zamykany jest na magnes, za pomocą niewielkiej zakładki. W środku wykonane jest ze skóry ekologicznej, bardzo delikatnej i nierysującej ekranu.



POLECAM
 *******************************


Zapraszam wszystkich do zapoznania się z ofertą sklepu UbierzTelefon.pl
 http://ubierztelefon.pl/

Komentarze:

  1. MOje wcześniejsze telefony były zawsze oblepiane masą takich nalepek ozdabiający ale w końcu już tego zaprzestałam he teraz mam telefon bez niczego :P

    OdpowiedzUsuń
  2. To nie nalepki to wytłoczony emblemat w obudowie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie ładne to etui :-) Ja szukam od dawna czegoś ładnego na mój telefon

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne etui :D uwielbiam takie świecące... :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham takie gadżety i świecidełka;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ładne te etui , szczególnie te pierwsze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Całkiem ciekawie wygląda ten wzorek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne, może się skuszę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. też chce takie etui.. uwielbiam mocno ozdobione telefony :P
    http://mamalaurkitestuje.kajzarowie.net/

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie śliczne etui:) naprawdę przepiękne:)

    OdpowiedzUsuń
  11. CUDOWNIE WYGLĄDA :D Lubię takie bajery :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładne, najbardziej to w odcieniu fioletu :) Lubie takie gadżety :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Na mój tel nic nie mają:(

    OdpowiedzUsuń
  14. Mnie jakoś nie zachwyca ;) ale ja lubię minimalizm.

    OdpowiedzUsuń
  15. Zazdrosczę, piękne etui!
    W wolnej chwili zapraszam do mnie na:
    http://ourloveourpassion.blogspot.com/
    Obserwujemy? Chętnie wpadnę tu jeszcze nieraz :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczności :) Tylko trzeba jeszcze mieć do tego fajny telefon, mój przystrojony w kryształki nie wyglądałby dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Także obserwuję, buziaki :*
    http://ourloveourpassion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

  18. zapraszam serdecznie na moje rozdanie:
    http://owiecccckowa-szafa.blogspot.com/2013/06/lato-przyjdz-rozdanie-bluzeczkowe.html
    przywołujemy lato

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja bym wolała bez błyskotek :)

    OdpowiedzUsuń
  20. W asortymencie sklepu są różne, więc do wyboru do koloru :)

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS