Rozświetlający suchy olejek - podkreślający opaleniznę


Zapraszam na recenzję kolejnej letnej nowości Yves Rocher

 Rozświetlający suchy olejek - podkreślający opaleniznę

Pojemność - 100 ml
Cena - 59 zł
Dostępny - Yves Rochere

******************************************



****************************************

Produkt zamknięty jest w szklanej butelce o pojemności 100 ml. Butelka jest przeźroczysta zdobią ją piękne białe kwiaty. Dzięki temu iż butelka jest przeźroczysta świetnie widać złoty kolor produktu oraz mieniące się w nim świetliste drobinki.
Suchy olejek ma piękny intensywny zapach, pachnie wanilią, kokosem. Słodki zapach bardzo długo utrzymuje się na mojej skórze.
Kosmetyk ma płynną, rzadką konsystencję co bardzo ułatwia aplikację.
Po użyciu olejku moja skóra jest doskonale nawilżona nie tłusta dzięki temu iż produkt świetnie się wchłania.
Dzięki małym delikatnym drobinką moja opalenizna jest pięknie podkreślona a skóra subtelnie rozświetlona, gładka i aksamitna.
Pewnie większość z Was będzie się bała że drobinki są duże, widocznie i nachalnie się mienią, muszę Was wyprowadzić z błędu drobinki są minimalne praktycznie nie widoczne, dają subtelny i piękny efekt rozświetlenia, co możecie zobaczyć na zdjęciach mojej ręki.




*******************************************


Co mówi producent:
Daj się skusić suchemu olejkowi Monoi de Tahiti, który nawilży, rozświetli i pozostawi Twoja skórę pięknie pachnącą. Formuła wzbogacona o rozświetlające pigmenty, intensywnie nawilża skórę, jednocześnie uwydatniając jej egzotyczność.
Zalety produktu
● Rozświetla i nawilża skórę.
● Delikatny i zmysłowy zapach gardenii Taitensis.
● Nietłusta formuła olejku łatwo rozprowadza się po skórze.
Rezultaty
● 96%* kobiet stwierdza, że ich skóra jest rozświetlona i satynowa.
● 100%* kobiet stwierdza, że ich skóra jest miękka a opalenizna bardziej promienna.
*Testy przeprowadzone pod kontrolą dermatologiczną na grupie 27 osób w ciągu 3 tygodni.


Komentarze:

  1. bardzo ciekawy wydaje się ten olejek ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny chętnie bym taki przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O jej cudo chyba sie skusze na wiesze wyjscia musi dawac oblędny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze to nie spodziewałam się że efekt będzie tak fajny :)

      Usuń
  4. ja jakoś się nie mogę przekonać do tego typu kosmetyków :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja do momentu gdy pierwszy raz go użyłam również nie mogłam :)

      Usuń
  5. nigdy nie miałam takiego olejku a chciałabym mieć, wygląda ślicznie, jak płynne złoto

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mam nic podobnego, szkoda bo latem takie rozświetlenie dodaje skórze blasku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak skóra wygląda przepięknie w świetle słońca :)

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Bardzo subtelnie w prezentuje się na skórze :)

      Usuń
  8. oo tewz chce taki olejek..bez nachalnych drobinek..no no zaskoczył mnie Yves Rocher

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetne jest w nim to iż drobinki są minimalne :)

      Usuń
  9. Dostaję ślinotoku widząc takie olejki :D Chętnie bym wypróbowała :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To polecam efekt daje jest świetny :)

      Usuń
  10. Nie przepadam za takimi kosmetykami:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wygląda przepięknie, chyba muszę go kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpowiedzi
    1. Uwielbiam efekt jaki daje ten olejek :)

      Usuń
  13. słyszałam o nim wiele dobrego ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. muszę koniecznie wypróbować; miałam kiedyś osławionego Nuxe ale nie byłam zachwycona... mam nadzieję, że ten będzie fajniejszy

    OdpowiedzUsuń
  15. nigdy nie stosowałam nic takiego, ciekawi mnie i prezentuje się ładnie

    OdpowiedzUsuń
  16. Jaki piękny!
    Mam obecnie olejek Nuxe, więc narazie nie kupię innego ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawy wpis :)

    Zapraszam Cię na rozdanie kosmetyczne do mnie, super nagrody :)

    http://fashion-and-cosmetics.blogspot.com/2013/07/rozdanie-kosmetyczne-zapraszam.html

    OdpowiedzUsuń
  18. nie widzialam tego produktu w YR ale bronzery maja swietne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie stosowałam żadnego bronzera od YR

      Usuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS