Olśniewająca kolia efoxcity

 Dziś zaprezentuje Wam kolejną biżuterię z mojego ulubionego sklepu internetowego efoxcity.
Kolia wykonana jest bardzo starannie z wielką dbałością o szczegóły. Składa się z dwóch części  grubego łańcuszka typu żmijka oraz przodu który wykonany jest z połączonych ze sobą diamencików które olśniewają swym pięknym połyskiem w każdym świetle. Produkt idealnie układa się na szyi, kolia jest bardzo lekka i wygodna w użytkowaniu. Nie uczula.

W ofercie sklepu znajdziemy również przepiękne ubrania męskie wholesale mens clothing , wspaniałe suknie wieczorowe affordable evening dresses jak i balowe cheap prom dresses oraz bardzo wiele wzorów fantastycznej biżuterii która urzeka nieprzecientną formą oraz pięknymi kolorami.
 
A to kilka ciekawych wzorów które znajdziecie tu >>KLIK<< :
 
 
 





Komentarze:

  1. ładna kolia, luksusowo się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudna kolia i kolczybi bardzo mi sie podobaja

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie się prezentuje i super że jest lekka i nie uczula :) Sama mam uczulenie na nikiel i nie mogę nosić nic z jego domieszką :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczywiście jest śliczna! Idealna do mocno wydekoltowanej sukni :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładną biżuterię pokazałaś.

    OdpowiedzUsuń
  6. kolia idealna do sukienki wieczorowej:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna kolia! ;-)

    Pozdrawiam ♥
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam biżuterie, Twoj akolia bosko się preznetuje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolczyki na trzecim zdjęciu ogromnie mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  10. cudowna biżuteria, ładny masz makijaż

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładna ta biżuteria, ale link, który podałaś mi nie działa, działa tylko efoxcity.com :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładny naszyjnik, ja współpracowałam z nimi, ale po ostatniej przesyłce w pomylonym naszyjnikiem niestety kontakt się urwał.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakia piekna ♥_♥

    nikejla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna kolia, dobrze że jest lekka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. o tak, biżuterie mają piękną! :)))

    OdpowiedzUsuń
  16. kolia przepiękna ;) pooozdrawiam! ;*

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak dla mnie nieco za duża, ale trzeba przyznać, że jest bardzo efektowna :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kolczyki, które pokazałaś są piękne <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Ładna, kolorowa i bardzo optymistycznie nastrajająca biżuteria na letnie albo wiosenne dni. Podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS