Neony Softer


W dzisiejszym wpisie zaprezentuję Wam lakiery z serii Pro Active firmy Softer. Kolory bardzo letnie neonowe, prezentują się świetnie i wspaniale przywracając wspomnienia o ciepłym słonecznym lecie.



Lakiery znajdują się w okrągłych poręcznych buteleczkach o pojemności 10 ml.
Moje kolory to
żółty nr. 101
pomarańczowy nr. 105
Lakiery posiadają pędzelki cienkie średniej długości, bez problemu aplikujemy nimi lakier na paznokcie.
Konsystencja lakierów jest rzadka, pełne krycie możemy uzyskać po nałożeniu trzech warstw jednak to nie robi żadnego problemu gdyż lakier bardzo szybko schnie.
Zmywanie bezproblemowe idealnie zmywa się za jednym pociągnięciem wacika.
Nasycenie kolorów bardzo intensywne dzięki temu tworzą piękny neonowy efekt na naszych paznokciach.




Produkty firmy Softer możecie nabyć w sklepach Trendy Shop dostępne są również w Drogeriach Stars.


Komentarze:

  1. Piękne te neony. Na pewno w jakiś się wyposażę na wakacje!:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobają mi się takie wyraziste :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kolory są naprawdę niesamowite ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ten żółty jest bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. pomarańczowy mam z tej firmy ale z innej wersji, właśnie pomalowałam nim paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oby dwa śliczne kolorki ♥

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo odważne i wakacyjne kolorki :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale niezłe kolorki, woow, dają po oczach :D Fajny akcent w szarobury dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne kolorki!

    Pozdrawiam.
    http://k-and-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne, szkoda, że mi takie kolory nie pasuja :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ale boskie neonki ! aż zatęskniłam za latem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Żółty za bardzo rzuca się w oczy i nie jest w moim stylu, ale pomarańczowe paznokcie bym zaryzykowała.

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS