Świąteczny piasek od Lovely

Dziś zapraszam na recenzję przepięknego piasku lovely. Kolor bardzo świąteczny, magiczny dzięki czerwono - złotym brokatowym drobinką.




Lakier znajduje się w okrągłej buteleczce o pojemność 8 ml. Opakowanie praktyczne, bardzo wygodne w użyciu.
Pędzelek idealny krótki, szeroki taki jak najbardziej lubię. Aplikacja tym pędzelkiem jest bezproblemowa, możemy precyzyjnie pomalować paznokcie.
Konsystencja średnio gęsta o wysokim nasyceniu drobinek. Krycie bardzo dobre jedna warstwa wystarcza by paznokcie były pokryte bez prześwitów. Ja nakładam zawsze dwie warstwy by kolor był bardziej intensywny.
Jeśli chodzi o trwałość to u mnie po jednym dniu pojawiają się  odpryski. Zmywanie lakieru nieco trudniejsze jak to zwykle bywa przy lakierach brokatowych.


Komentarze:

  1. długo się nad nim zastanawiałam w Rossmannie :) ale teraz widzę, że efekt jest super i chyba po niego wrócę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie się podoba,ale jakość pozostawia wiele do zyczenia...

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubie je, to mój pierwszy piasek więc mam sentyment :) dobra jakość w niskiej cenie lubie to!

    OdpowiedzUsuń
  4. mam ten lakier i jest moim nr 1 uwielbiam go !

    OdpowiedzUsuń
  5. Tez mam ten piasek, jeszcze go nie używałam, ale może dzisiaj zawita na moich paznokciach;)

    OdpowiedzUsuń
  6. W grudniu na paznokciach planuję nosić same czerwienie, więc ten piasek byłby dla mnie idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam niebieski :) czerwony też ładny, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny kolorek :)
    Zapraszam do mnie na ciąg dalszy kartek świątecznych.

    www.szyfladajustyny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. rzeczywiście przywodzi na myśl święta:) i na pewno zwraca uwagę:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam ten lakier i bardzo go lubię :) Świetnie wygląda na pazurkach. U mnie dość długo się trzyma- 4-5 dni :P

    OdpowiedzUsuń
  11. mam w kolorze morskim i jest świetny! :) recenzja czeka na opublikowanie :D
    swój mam na paznokciach 3 dzień i zero odprysków :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne ♥

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny efekt. Bardzo mi się podoba ten kolor :)

    Pozdrawiam.
    http://k-and-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny jest ten lakier do paznokci.

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowny piasek :D Taki... bombkowy :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Miałam go dziś w ręce, ale zrezygnowałam ;/

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam ten lakier i bardzo go lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam ten sam identyczny i jest boski :D

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS