Lakiery Softer line

Dziś zapraszam na kolejną prezentację lakierów firmy Softer. Tym razem będzie mowa o lakierach do zdobienia paznokci. Dzięki tego typu lakierom możemy stworzyć przeróżne wzory i ozdoby na naszych paznokciach.

zdobienie nr.1





Zdobienie lakierem czarnym nr.2



zdobienie nr.2

Zdobienie lakierami 
srebrny nr. 3
fioletowy brokatowy nr. 5



Lakiery Softer line znajdują się w małych poręcznych buteleczkach. Są wyposażone w cienki dosyć długi pędzelek do zdobień. Pędzelek jest idealny, precyzyjnie aplikuje lakier na paznokcie dzięki temu bez problemu możemy stworzyć pożądany przez nas wzór. Jeśli chodzi o lakiery ich kolory są intensywne oraz dobrze nasycone. Jest to bardzo ważne przy tego typu lakierach gdyż aplikacja jest bardzo precyzyjna. Lakiery idealnie stapiają się z lakierem bazowym, bez problemu usuwamy je z paznokci zmywaczem.




Produkty firmy Softer możecie nabyć w sklepach Trendy Shop dostępne są również w Drogeriach Stars.
 

Komentarze:

  1. Swietne te lakiey :)
    Zdobienia też !
    Bardzo fajny i ładny blog :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pierwsze zdobienie jest fajne! (tak, pisała to ta, która nie maluje paznokci ;P no ale podoba mi się ;P)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obydwie propozycje są świetne, ale ta pierwsza może nam przywoła wiosnę? oby :)

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiękny jest ten fiolet! Ja miałam złoty ale mi się nie sprawdził ich pędzelek

    OdpowiedzUsuń
  5. Poznałam te lakiery nie tak dawno:)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładne wzorki zrobiłaś :) lubię lakiery do zdobień-chcę zakupić coś błyszczącego bo póki co mam tylko czerń i biel :)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne te lakiery i przydatny post :)

    loveanimalsi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne lakiery ;) Szczególnie podoba mi się 3 ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdobienie 1 zdecydowanie naj, naj, uwielbiam połączenie czerni z żółcią :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne lakiery zazdroszczę !
    http://paamietnik-kingi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Też bym chciała umieć tak pięknie malować.

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne lakiery, pięknie wymalowane paznokcie
    Może wspólna obserwacja? :)
    ulkablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Niezłe kolory :) Ja miałabym problem z posługiwaniem się takimi lakierami :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam podobne z Inglota, niestety nie potrafię się nimi posługiwać ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. fajne lakiery i proste ale efektowne zdobienia :)

    OdpowiedzUsuń
  17. sliczne to drugie zdobienie:)

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS