Serce dekoracje - inspiracje


Dziś przychodzę do Was z inspiracjami sercowymi. Uwielbiam motyw sera, gdyż można go wspaniale wpasować w każde wnętrze, od łazienki, salonu po sypialnie. Myślę iż w niejednym miejscu naszego domu będą wyglądać wspaniale, wystarczy tylko odpowiednio dobrać kolor oraz formę dekoracji.

Najbardziej lubię te wiklinowe w kolorze białym, są urocze i tak pięknie prezentują się gdy są powieszone w jakimś kontrastującym kolorem miejscu.

 


 













Użyte zdjęcia pochodzą z google

Komentarze:

  1. Lubię takie dekorację. Są naprawdę świetne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyglądają takie dekoracje. Kolorystyka bardzo mi się podoba. Mieszkanie mam jednak trochę w innym stylu i nie wiem czy pasowało by. A szkoda bo oka nie mogę oderwac :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne dekoracje, uwielbiam taki styl

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne :) tez lubię takie bibelociki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale urocze ;D

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam świra na punkcie koszyków i pudełek, mam ich tyle, że nie mam co w nich trzymać, a uwielbiam bo nie tylko dobrze organizują przestrzeń ale i są dekoracją.

    OdpowiedzUsuń
  7. ale piekne ;) a 3 i 4 cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  8. przepiękne w każdej postaci :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam motywy z sercami, najbardziej mi się zawsze podobały na koszulkach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Serca vintage w róże, to piękno w czystej postaci :)

    OdpowiedzUsuń
  11. te dwa pierwsze kosze sa swietne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. wszystko co ma serduszko jest piękne :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękne są te dekoracje, uwielbiam taki styl ^^

    fabrykaszczesciaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. piękności. Uwielbiam oglądać takie dekoracje :) bo raczej mi nie pasują do wnętrza :( więc nie zakupiłabym gdybym gdzieś znalazła

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękne te inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń
  16. piękne dekoracje:) już nie mogę się doczekać dekorowania swojego gniazdka:)

    OdpowiedzUsuń
  17. aktualnie jestem na etapie takich dekoracji :) mam kilka takich serduszek :)

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS