Mleczna Mgiełka Relaksująca Pat&Rub

Dziś kilka słów, na temat mlecznej mgiełki do ciała Pat&Rub. Szczerze mówiąc, byłam bardzo ciekawa tego produktu gdyż pierwszy raz spotykam się z mleczkiem do ciała w tak oryginalnej formie jak mgiełka. 

 

 

Mgiełka ma formę bardzo lekkiego mleczka, dzięki temu błyskawicznie wchłania się w moją skórę. Kosmetyk idealnie sprawdza się wtedy gdy nie mamy czasu na wcieranie tradycyjnego balsamu i czekanie na to kiedy się wchłonie. W błyskawicznym tempie, uzyskujemy efekt całkiem dobrego nawilżenia. Myślę iż na lato będzie idealna, gdyż ma lekką formę oraz zawiera odżywczy aloes który wspaniale ukoi skórę po kąpieli słonecznej. Po zastosowaniu skóra jest gładka, miła w dotyku, poziom nawilżenia jest również dla mnie zadowalający. Zapach to połączenie słodyczy kokosa z świeżością trawy cytrynowej, jest to dla mnie bardzo przyjemna woń. Zapach długo utrzymuje się na mojej skórze, bardzo mnie to cieszy gdyż go uwielbiam.

Kosmetyk znajduje się w plastikowej, białe butelce o pojemności 125 ml. Do aplikacji produktu służy spryskiwacz. Opakowanie praktyczne, bardzo wygodne w użyciu. Wystarczy tylko psiknąć by kosmetyk znalazł się na naszej skórze. 




Kompozycja:
  • ekstrakt z aloesu* - nawilża, koi
  • olej arganowy* – odżywia, nawilża, łagodzi, chroni
  • olej słonecznikowy* - wzmacnia, zmiękcza, wygładza
  • gliceryna roślinna* – nawilża
  • betaina roślinna* – nawilża
  • naturalny aromat z olejków eterycznych*
*surowce naturalne i z certyfikatem ekologicznym

INCI:




Komentarze:

  1. Muszę w końcu wypróbować coś z tej formy, może zacznę od tej mlecznej mgiełki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam tą mgiełkę. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie słyszałam o tym produkcie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Już sobie wyobrażam ten zapach, mmm :) Idealna na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Słyszałam dużo dobrego o tej mgiełce :)

    OdpowiedzUsuń
  6. coś dla mnie bo nie bardzo lubię tradycyjne balsamy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mgiełki jeszcze nie miałam:) zaciekawiła mnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale rozpaliłaś we mnie rządzę tej mgiełki ojjjjj :]

    OdpowiedzUsuń
  9. zdecydowanie to produkt dla takiego lenia jak ja:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Pewnie z taką mgiełką to bym się też polubiła...

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam okazji używać Pat&Rub ale czuję się skuszona ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj kusisz kusisz a mój portfel będzie płakał :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Chwilowo mam uraz do tej firmy. Ich kawowy błyszczyk do ust totalnie mnie zawiódł...

    OdpowiedzUsuń
  14. nie przepadam za mgiełkami,ale może tą bym wypróbowała

    OdpowiedzUsuń
  15. Moja mama kupiła taką latarkę w Ikea ♥ Świetna *.*

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS