Haul ikea przydatne dodatki do domu


Zapraszam na mój wczorajszy haul zakupowy z ikea. Zwykle nie robię takich zakupowych wpisów, dziś jednak postanowiłam taki napisać, ze względu na to iż bardzo często pytacie mnie w komentarzach, gdzie kupiłam przedmioty które widzicie na zdjęciach w postach. Ikea jest moim ulubionym sklepem z dodatkami do domu, więc najczęściej robię tam tego typu zakupy. 

 

 

 Duża osłonka na doniczkę

Na zdjęciu widoczna jest również mniejsza osłonka oraz świecznik, które już wcześniej kupiłam, brakowało mi jeszcze właśnie takiej.

cena: 9.99







 Pojemniki na przyprawy 4 szt.

cena: 5.99



Pojemnik - pokrywa

cena - 4.99

cena - 4.99



 Duży wazon na kwiaty

cena: 4.99



 Pucharki na lody

cena: 3.99 1szt

23.94 6szt



 Poducha

cena: 4 zł



 Szklanki z flamingami

cena: 3.49 1szt

20.94 6szt



 Podstawka pod świece, do kompletu

cena: 4.99




 Organizer do szuflady, świetny na kosmetyki lub przyprawy.

cena: 3.99



 Kupiłam również, na próbę dwie świece o zapachu jabłka i mandarynki, w sklepie pachniały przepięknie, jednak po odpaleniu zapach jest praktycznie nie wyczuwalny, więc raczej już na inne zapach się nie skuszę.

cena: 3.99 1 szt. 


 

Tak właśnie prezentują się moje wczorajsze zakupy, kilka praktycznych i przydatnych dodatków, w bardzo przystępnych cenach.


Komentarze:

  1. Ta szklanka z flamingami jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. też mam te osłonki :))) śliczne są

    OdpowiedzUsuń
  3. Ceny świetne, już nie mogę się doczekać mojej kolejnej wizyty w Ikea:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam te osłonki, mam kilka w rożnych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie drobiazgi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. U ciebie osłonki na świecę i doniczkę..a u mnie - pojemnik na pędzle ( ale tego pewnie można było się spodziewać, skoro duża część dziewczyn właśnie tak je traktuje ).

    OdpowiedzUsuń
  7. wczoraj też byłam w Ikei, wróciłam obładowana siatami ;) żałuję, że nigdzie nie mogłam dorwać tego świecznika :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne rzeczy! :)))))
    Szkoda że te świeczki nie pachną :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Cześć. Zachęcam do udziału w konkursie, fajne nagrody: http://kierunkowy48.blogspot.com/2014/05/konkurs-fotograficzny.html Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Te białe osłonki na doniczki i szklanki z flamingami są mam mojej wish liście jeśli chodzi o zakupy w sklepie Ikea. Tylko nie wiem kiedy się wybiorę, bo mam dość daleko i w życiu jeszcze nie byłam w Ikei.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam te osłonki, szklaneczki i poduszki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. te osłonki strasznie mi się podobają :) bardzo fajne zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ceny są na prawdę bardzo atrakcyjne!!! Już nie mogę się doczekać kiedy zaczną budowę IKEA w Lublinie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Dobrze, że ikei nie ma póki co w moim mieście :-))) Zbankrutowałabym :-))

    OdpowiedzUsuń
  15. osłonki i ażurowy talerz są super, ja w promieniu co najmniej 70 km nie mam ikei :/

    OdpowiedzUsuń
  16. osłonki na doniczki marzą mi się już długo....do ikei mam ok 35 km jednak jakoś nie mogę się zorganizować...

    OdpowiedzUsuń
  17. Osłonki na doniczki są super, mam różowe i zielone:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak dla mnie numer 1 to pojemniczki na przyprawy - używam ich wiele i taki sposób organizacji znacznie ułatwia sprawę. Dodatkowo są w naprawdę korzystnej cenie. No i urzekły mnie oczywiście szklaneczki^^

    OdpowiedzUsuń
  19. świetne rzeczy :D
    a szklanka z flamingami meeega :DD

    OdpowiedzUsuń
  20. pucharki na lody sama musze nabyć :)

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo fajna poduszka i szklanki z flamingami ;)
    ja miałam dwie świeczki z ikei które uwielbiam <3
    http://www.ikea.com/pl/pl/catalog/products/10251093/

    polecam! czuć zapach po zapaleniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Te osłonki na doniczki służą mi za kubełki na pędzle;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Chyba specjalnie pojadę do Warszawy, żeby zrobić zakupy w Ikei

    OdpowiedzUsuń
  24. a ja wczoraj nawiedziłam ikee :) niestety zakupiłam równiez świeczkę, ale truskawkową i w ogóle nie pachnie... chciałam kupić jeszcze osłonkę na dużą świecę, ale pomyślałam, że następnym razem ją wezmę :D parę organizerów i małego storczyka jeszcze dobrałam ;)

    Doniczki mam te same :), poduchę też no i oczywiście lapmpion na świece również :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też chciałam kupić tę truskawkową, ale na szczęście coś mnie tchnęło i pomyślałam sobie że najpierw wypróbuje te dwie, a następnym razem jak te się sprawdzą wezmę inne zapach, dobrze że tylko 2 wzięłam :)

      Usuń
  25. Fajne zakupki. Mam również doniczki i pojemniki na przyprawy. Lubię Ikea.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  26. takie zakupy zawsze poprawią humor :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam ich koronkowe doniczki - mam ich chyba z 5 :D

    OdpowiedzUsuń
  28. O, mam takie same pojemniczki na przyprawy :) Bardzo podobają mi się osłonki na doniczki, są inne kolory?

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS