Czerwcowe beGLOSSY zawartość


W dzisiejszym wpisie postanowiłam, zaprezentować Wam zawartość czerwcowego beGLOSSY. Moim zdaniem jest to jedno z najlepszych pudełek, jakie do tej pory ukazały się. Zawartość bardzo mnie ucieszyła, gdyż w większości to kosmetyki do makijażu, które uwielbiam i nigdy mi ich za dużo, a trzy z nich są to produkty pełnowymiarowe. Niezwykle się cieszę iż mam okazję je przetestować, gdyż byłam bardzo ciekawa tych produktów.

Pudełeczko zostało przygotowane z myślą, o lekkim letnim makijażu oraz wakacyjnym wyjazdom. Na pewno zapełnią moją letnią kosmetyczkę.




 

Olay Total Effects Krem CC/ cena 44.90 - 50ml

Zawiera upiększające pigmenty dla ukrycia niedoskonałości cery, a także pomaga zapobiegać i zwalczać 7 oznak starzenia się skóry. 

 




 

Carena - Caviar Slim Balm/ cena 55zł - 200ml

Kawiorowy, wyszczuplający balsam do ciała. Ekstrakty z kawioru i alg nawilżają i odżywiają skórę. Charakteryzuje się lekką konsystencją i pięknym zapachem.

 

 




Kamil - krem do rąk i paznokci intensiv/ cena 7.99 - 100ml

Chromi i wspomaga regenerację zniszczonej skóry rąk. Dzięki bogatej formule z olejem sojowym, witaminą A, połączonej ze skoncentrowaną siłą rumianku, krem działa bardzo intensywnie.

 




La Roche - Posay Anthelios XXL SPF 50+/ cena 70 zł - 50 ml

Ultralekki fluid do twarzy z bardzo wysoką ochroną UV: SPF 50+/PPD 42 to idealny dermokosmetyk do skóry wrażliwej. Niewidoczny na skórze pozostawia ją gładką i matową na długo.





 

Pierre Rene - Color Balm Orchidea Touch/ cena 11 zł - 2g

Balsamiczna pomadka o wyjątkowo lekkiej formule. Składniki pielęgnacyjne, koktajl witamin oraz filtry UVB dbają o kondycję i nawilżenie skóry ust. Jest hypoalergiczna. Nadaje subtelny kolor. 





 

Benefit Cosmetics - they're Real mascara cena 119 - 8,5 g

Ultra czarna maskara, która wydłuża, podkręca i pogrubia oraz podnosi i rozdziela rzęsy, zapewniając efekt nie do uwierzenia.

 





Absolute New York- Perfecting Eyeshadow Primer cena 20 zł - 7,9g

Bezzapachowy primer pod cienie, który wyrównuje koloryt skóry powiek. Intensyfikuje kolor cieni i sprawia, że utrzymują się na powiekach cały dzień.





W tym pudełku znajdziecie produkty, które pozwolą Wam zadbać o pielęgnację i szykowny wygląd podczas wakacyjnych wyjazdów, a w dodatku nie zajmą zbyt wiele miejsca w walizce.

Informacje producenta




 

Pudełko znajdziecie na stronie beGLOSSY

cena 49.90





Komentarze:

  1. Świetne pudełko:-) można je jeszcze zamówić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co wiem to są jeszcze dostępne.

      Usuń
  2. ooo trafione pudełko,świetna zawartość:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna zawartość :) Tusz z Benefita jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne to pudełeczko :) w tym miesiącu im się udało :)

    OdpowiedzUsuń
  5. JEdno z lepszych pudełek ostatnio:) Daj znać jak się baza na powieki spisze:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moim zdaniem średnie to pudełko, były lepsze :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Krem z LRP mam zamiar kupić, więc by się przydał. Ale znowu jestem trochę zażenowana. Ten krem do rąk można kupić w większości supermarketów czy drogerii. Jakoś nie pasuje do takiego pudełka :/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem ciekawa jak Olay się spisze:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja wiem, ze je zamówie <3 bo mi sie bardzo podoba!

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne, ale ja się wolałam w tym miesiącu skusić na Shiny :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Myślę, że w tym miesiącu pudełko jest bardzo udane :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bazę, tusz i filtr chętnie bym wypróbowała :) Udane to pudełko :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zestaw pierwsza klasa, za bardzo przystępną cenę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo podoba mi się zawartość pudełeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo obiecujące pudełeczko, chętnie bym takie przetestowała.

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS