Pomadka do ust lip color Make Up Factory


Uwielbiam kosmetyki Make Up Factory, zawsze z wielką ciekawością podchodzę do ich testowania. Dziś zaprezentuję Wam kolejny świetny produkt, tejże firmy. Mowa będzie o pomadce do ust w pięknym intensywnym, winnym odcieniu.








Zacznę od jej zapachu, który uwielbiam, pomadka pachnie słodkimi karmelowymi czekoladkami. Zapach jest delikatny i ulotny, dzięki temu nam, nie przeszkadza. Konsystencja gęsta, twarda, jednak przy aplikacji, pomadka staje się mięciutka i gładko pokrywa usta. Pigmentacja produktu jest intensywna, kosmetyk ładnie pokrywa usta już po pierwszym jej nałożeniu. Pomadka utrzymuje się przez kilka godzin, bez poprawek. 





Pomadkę dostajemy zapakowaną w niewielki srebrny kartonik, opatrzony logiem firmy. Wewnątrz znajduje się elegancka złota pomadka, na której znajduje się czarny napis. Opakowanie jest przepiękne, solidnie wykonane, bardzo eleganckie. Mechanizm działa bez zarzutu, nie zacina się.






Więcej informacji na temat kosmetyków znajdziecie TU *KLIK*

Nr.253

Cena -  59.90 zł



Komentarze:

  1. Rewelacyjny odcień i wykończenie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. odcień nie w moim guście, ale bardzo poodba mi się oprawa pomadki

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny kolor lecz nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor nie dla mnie ;/ zbyt ciemny ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię takie kolory, zwłaszcza na jesień-zimę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawy kolor :) No i kusi zapach czekoladek!

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna by była gdyby aż tak nie błyszczała.

    OdpowiedzUsuń
  8. dla mnie zbyt ciemny jest ten odcień

    OdpowiedzUsuń
  9. kupiłabym ją chociażby dla samego zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochalabym ten kolor No i jeszcze zapach <3

    OdpowiedzUsuń
  11. ślicznie wygląda na ustach!

    OdpowiedzUsuń
  12. Odcień kompletnie nie mój:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolor wygląda na bardzo ciemny ale na ustach ładnie się prezentuje:)

    OdpowiedzUsuń
  14. podoba mi się bo lubię, mocno podkreślone usta

    OdpowiedzUsuń
  15. Zapach jak na pomadkę ma bardzo ciekawy, kolor mi się podoba ale na wieczorne wyjścia raczej :)

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS