Żel pod prysznic odbudowujący barierę ochronną skóry Dermedic


Dziś zapraszam na recenzję, produktu który pomaga mi przywrócić równowagę mojej skórze. Mowa będzie o żelu pod prysznic firmy Dermedic. Moja skóra jest sucha a dodatkowo w okresie letnim, gorące słońce powoduje jej jeszcze większe przesuszenia, dlatego też ciągle szukam produktów które pomogą mi ją dostatecznie nawilżyć.






 Po zastosowaniu żelu, moja skóra jest dobrze nawilżona, znika uczucie ściągnięcia. Skóra staje się bardziej jędrna, aksamitna oraz miła w dotyku. Żel idealnie sprawdza, się u mnie, gdy biorę kąpiel po opalaniu, daje bardzo miłe uczucie ulgi, działa kojąco. Konsystencja produktu średnio gęsta, przyjemna w aplikacji. Kosmetyk doskonale myje i oczyszcza skórę.




Żel znajduje się w plastikowej butelce o pojemności 200 ml. Zamykanie, butelki to plastikowa nakrętka na klik. Opakowanie praktyczne i wygodne w użyciu.





Zalecany do:
Mycia skóry bardzo suchej i atopowej również z objawami łuszczycy

Składniki aktywne:
Olej z lnu z zawartymi w nim NNKT Omega 3, Omega 6, Omega 9, Olej Macadamia, D-Panthenol, Alantoina

  • Nie podrażnia i nie wysusza wymagającej, suchej skóry

  • Odbudowuje warstwę ochronną lekko natłuszczając

  • Wygładza i zmiękcza skórę

  • Ma pozytywny wpływ na gojenie ran

  • Nadaje elastyczność i miękkość skórze

  • Zapewnia odpowiedni poziom nawilżenia i natłuszczenia

  • Łagodzi podrażnienia i zaczerwienienia

  • Zapewnia ulgę dla  wysuszonej i napiętej skóry

  • Działa kojąco i przeciwzapalnie

Produkt hypoalergiczny. Do codziennego, nawet wielokrotnego stosowania również dla dzieci powyżej 3-go roku życia

 



Więcej informacji na temat żelu, znajdziecie na stronie Dermedic *KLIK*



Komentarze:

  1. Nie miałam go, ale Dermedic lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Słyszałam o firmie ale nic nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię tonik tej firmy , ale żelu pod prysznic nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam jeszcze nic tej firmy, ale chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja niunia ma problemy z sucha skóra więc chyba jej taki sprezentuje : )

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię dobre żele pod prysznic i ten już mi się spodobał :-)
    Czy posiada on jakiś zapach?

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajnie go opisałaś, i spodobał mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chętnie wypróbuję bo obecnie używam ich żelu z serii Hydrain 2 i jest świetny:)

    OdpowiedzUsuń
  9. podoba mi sie ;) a ze go nie mialam to trafia na wishlistę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zaciekawił mnie ciekawe czy w Rossmannie jest bo w aptece to na pewno ;)

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS