Argan oil - nowości EVELINE


Dziś zaprezentuję Wam nową linię kosmetyków do depilacji firmy EVELINE. Produkty te, zostały stworzone z myślą o wrażliwej skórze która potrzebuje natychmiastowego ukojenia. 

Kosmetyki świetnie radzą sobie z eliminacją zbędnych włosków oraz spowalniają ich wzrost. Po zastosowaniu skóra nie jest podrażniona, składniki zawarte w kosmetykach działają na nią kojąco. Ciało jest intensywnie nawilżone i zregenerowane. Skóra jest gładka, elastyczna oraz bardziej odżywiona. Bardzo polubiłam tę linię kosmetyków, myślę że często będę po nie sięgać, gdyż to pierwsze kosmetyki do depilacji, które nie podrażniają mojej wrażliwej skóry.







ULTRADELIKATNY KREM DO DEPILACJI MIEJSC WRAŻLIWYCH

Ultradelikatny krem przeznaczony jest do depilacji miejsc wrażliwych takich jak pachy, okolice bikini czy ręce. Krem skutecznie usuwa zbędne owłosienie, jednocześnie nie podrażniając skóry. Innowacyjna formuła Capislow™ zapobiega szybkiemu odrastaniu włosów, dzięki czemu skóra pozostaje idealnie gładka na dłużej. Olejek arganowy, wyciąg z jedwabiu i aloesu łagodzą podrażnienia, nawilżają i doskonale odżywiają skórę.




 

MULTIREGENERUJACY OLEJEK PO DEPILACJI

 

Złoty kompleks 7 najcenniejszych dla skóry olejków pielęgnacyjnych i regenerujących.

Działa kojąco, naprawczo i odżywczo, pozostawiając skórę aksamitnie gładką i elastyczną.

Multiregenerujący olejek po depilacji 8 w 1 ZŁOTY KOMPLEKS 7 OLEJKÓW + WITAMINA E to innowacyjny kosmetyk łączący działanie wielu naturalnych substancji intensywnie odżywiających skórę. Olejek ma zbawienny wpływ na skórę po depilacji, doskonale przywraca jej równowagę
i spektakularnie poprawia wygląd. Zaawansowana formuła wzbogacona drogocennymi olejkami błyskawicznie koi i łagodzi podrażnienia, intensywnie nawilża i regeneruje, dzięki czemu skóra staje się elastyczna i aksamitnie gładka.





KOJĄCY BALSAM-KOMPRES PO DEPILACJI

Balsam-Kompres po depilacji 9 w 1 intensywnie odżywia skórę po depilacji i chroni jej naturalną równowagę. Zawiera unikalny kompleks najcenniejszych składników regenerujących, nawilżających i wygładzających skórę: olejek arganowy, proteiny jedwabiu, ekstrakt z liści oliwki, kwas hialuronowy, mocznik, glukozę, kompleks witamin A+E+F, D-Panthenol i allantoinę.






Więcej informacji na temat kosmetyków znajdziecie na stronie EVELINE *KLIK*






Komentarze:

  1. Ciekawa linia, choć powiem szczerze, że rzadko używam kosmetyków typowo podepilacyjnych ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapowiada sie ciekawie ;-)
    Chcetnie wyprubuje ;-)
    http://cudazwlosow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę wypróbować!
    http://krecsiezycie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. nie używam kosmetyków po depilacji.. może czas zacząć:)

    Obserwujemy? http://jjustyys.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam żadnego kosmetyku z tej serii...

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam w zapasach ten olejek po depilacji :-) Ciekawe jak się sprawdzi...

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię kosmetyki z olejem arganowym, ale to 100% olej jest dla mnie najlepszy!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam kremy do depilacji, ale sie nie sprawdziły. A olejek i balsam czekają : )

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie dla mnie, ja po prostu jadę maszynką:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Olejek arganowy to balsam na moją skórę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja uwielbiam krem na dzień do twarzy z tej serii :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. No proszę jak fajnie,że do depilacji również wprowadzili produkty z arganem:)

    OdpowiedzUsuń
  13. O części kosmetyków już czytałam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ah ten olejek arganowy :) już jest wszędzie, ciekawe jak u mnie się sprawdzą.

    OdpowiedzUsuń
  15. Oooo, no zapowiada się bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Chciałabym wypróbować ten balsam

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawa jestem tych produktów. Chętnie po nie sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. If some one wants to be updated with newest technologies after that he must
    be pay a quick visit this web page and be up to date all the time.


    My web-site - clash of clans hack

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie stosowałam jeszcze tych produktów, jestem ich bardzo ciekawa

    OdpowiedzUsuń
  20. Krem do depilacji miejsc wrażliwych mnie mega uczulił - niestety ja go nie polecam!!!

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS