COLOUR CELEBRITIES Luksusowa szminka 3-w-1 EVELINE


Pomadki firmy Eveline podobnie jak i błyszczyk tejże marki, który testowałam jakiś czas temu nie przypadły mi do gustu. Jeżeli jesteście ciekawe dlaczego, zapraszam na dalszą część recenzji.








Ogulnie pomadki same w sobie nie są złe, jednak ich bardzo intensywny zapach jest dla mnie tak drażniący że nie mogę go znieść. Woń pomadek przypomina mi zapach perfum dla starszych pań, nie rozumiem po co producenci tworzą zapachowe kosmetyki do makijażu. Natomiast jeżeli chodzi o pigmentację, to kolor jest bardzo intensywny, wystarczy jedno pociągnięcie by usta były pokryte bez smug i prześwitów. Pomadki posiadają perłowe wykończenie z delikatnie połyskującymi drobinkami, które ładnie odbijają światło. Szminki mają delikatną konsystencję, która odżywia i nawilża usta, kosmetyk nie wysusza oraz nie tworzy suchych skórek. Dzięki delikatnej konsystencji, aplikacja jest bardzo łatwa i przyjemna.

Najbardziej podoba mi się ich piękne i eleganckie opakowanie w złotym kolorze, prezentuje się świetnie. Mechanizm działa bez zarzutu, nie zacina się. Gdyby nie ten zapach była bym zadowolona z pomadek, jednak ich woń jest dla mnie na tyle drażniąca, że nie będę ich już więcej stosować.







Zastosowanie nowoczesnych technologii pozwoliło stworzyć w laboratorium Eveline Cosmetics nowatorską, niezwykle trwałą, a przy tym lekką w noszeniu i nakładaniu pomadkę do ust, która łączy właściwości szminki, błyszczyka i serum nawilżająco -wygładzającego. Zawarty w kosmetyku kompleks Ever Shine TM nadaje ustom wibrujący blask, natomiast naturalne pigmenty mineralne wzmacniają wyrazistość i trwałość koloru. Lekka, żelowa konsystencja pozostawia na ustach uczucie świeżości, komfortu i głębokiego nawilżenia.

Szminkę dodatkowo wzbogacono serum pielęgnacyjnym, bogatym w składniki o właściwościach nawilżająco - wygładzających:
- kwas hialuronowy – intensywnie nawilża skórę ust. Przyczynia się do zachowania maksymalnej jędrności i elastyczności. Wypełnia zmarszczki, sprawiając, że skóra staje się idealnie wygładzona.
- masło shea – stanowi bogate źródło substancji tłuszczowych, witaminy E i F, dzięki którym skóra szybciej się regeneruje.
- filtry ochronne UVA/UVB – chronią delikatne usta przed szkodliwych działaniem promieni słonecznych i negatywnym wpływem środowiska.

Informacje producenta





Więcej informacji na temat kosmetyków, znajdziecie na stronie Eveline *KLIK*



Komentarze:

  1. wykończenie niestety mi się nie podoba :( ale opakowanie bardzo eleganckie :)

    dla mnie bronzer z Lovely albo Wibo(juz nie pamietam) ma zapach takich babcinych perfum i tez przestałam używać ze względu na zapach

    OdpowiedzUsuń
  2. mało jest kosmetyków z Eveline, które sprawdzają sie naprawdę dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super kolorki, czerwień jest niesamowita :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda,że mają taki zapach ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie dla mnie one : c bo wykończenie jest takie niemoje : )

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawe opakowanie i bardzo ładne odcienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. pierwsza zdecydowanie bardziej w moim guście.

    OdpowiedzUsuń
  8. ta czerwien jest cudowna ;) taka elegancka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wykończenie jest...hm...kiepskie. Zdecydowanie nie w moim stylu. Zresztą, jakoś nie lubię pomadek eveline, nigdy ich nie kupuję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Opakowania ciekawe, ale efekt nie dla mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakoś nie przemawia do mnie to wykończenie .

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwszy kolor zdecydowanie nie mój, na drugi już bym się prędzej skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwszy kolorek podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wykończenie nie dla mnie. Kojarzy mi się z sąsiadkami z za wschodniej granicy. Mocny zapach to dodatkowy minus.

    OdpowiedzUsuń
  15. The veterinary clinic told us he couldn't remain in that status rather than maintain discomfort.
    Some medication-food items relationships may be damaging, some
    are already utilized below supervised remedy to minimize drug
    dosage amounts and related costs. The reasons that you want supper Pandora Charms Sale pandoraNecklaces.eaglerespiratory.com Precious jewelry can help you determine what type that might be
    finest.

    Review my blog Cheap Pandora Beads Sale

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja oddałam mamie taką pomadkę, sama nie używam zbytnio pomadkę, zdecydowanie wolę błyszczyki.

    OdpowiedzUsuń
  17. Pierwszy kolor całkiem ok :)

    OdpowiedzUsuń
  18. nie lubię perłowych szminek,ale kolorki mają ładne:)

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS