Scented woski zapachowe Melonowa Mgiełka - Groszek i Wanilia


Zapraszam na recenzję dwóch kolejnych wosków firmy Scented. Bardzo polubiłam je za piękne i oryginalne zapachy oraz wysoką jakość. Przetestowałam pięć różnych, a teraz mam ochotę na resztę wosków z oferty, jestem niezwykle ciekaw innych zapachów.



Słodki groszek i wanilia 


 

Gdy powąchałam te wosk po raz pierwszy, pojawiło się u mnie wspomnienie ulubionych pudrowych cukierków z dzieciństwa. Wosk pachnie słodko owocowo, wyczuwalny jest również lekko kwaskowaty zapach. Po odpaleniu uwalniają się różne nuty, najbardziej wyczuwalna jest dla mnie wanilia i kokos których słodycz przełamuje kwaśna malina. To wspaniałe połączenie zapachów, gdyż jednocześnie orzeźwiają i otulają swą słodyczą.  




Melonowa mgiełka

Melonowa mgiełka to wosk z grupy świeżych zapachów. Myślę że świetnie spisze się u osób wrażliwych na zapachy, będzie idealny gdyż nie przytłacza i bez obaw można odpalać go nawet w ciepłe dni. Po rozgrzaniu wosk daje delikatną orzeźwiającą woń. Najbardziej dla mnie wyczuwalne nuty to słodki melon oraz arbuz. Uwielbiam te owoce a połączenie ich zapachów w woku jest strzałem w dziesiątkę.




Woski zapachowe wytwarzane są ręcznie z certyfikowanego wosku palmowego i najwyższej jakości olejków zapachowych. Ze względu na specyfikę ich produkcji, trzeba pamiętać, że mogą występować niewielkie różnice w gramaturze poszczególnych wosków. Standardowo zaś ważą one ok 21-22 g.

Informacje producenta



Woski dostępne w sklepie internetowym Scented *KLIK* 




____________________________________________________


WYNIKI KONKURSU



Nagroda trafia do:

Patrycja Żwawiak




Gratuluję i proszę o kontakt z danymi do wysyłki.



Komentarze:

  1. Ojej, tak to ładnie opisałaś, że aż chce się kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pewnie ładnie pachną :P
    Gratki dla wygranej :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Wosk o zapachu melona musi być piękny . Chętnie go wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten o zapachu cukierków musi być cudny! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Patrycji ser-decznie gratuluję, zaś "melona" i ja bym wąchnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z daleka je uwielbiam <3
    Teresa S :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie się prezentują :)Bardzo ładne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Groszek i wanilia? brzmi ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie znam, ale wyglądają zachęcająco :)
    Szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prezentują się i pachną pięknie :)

      Usuń
  10. Melonowa mgiełka pewnie by mi się spodobała :)
    Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ciąglę słyszę o woskach.. w koncu muszę kupić :D
    melonowa mgiełka.. brzmi super :)

    mysmilelile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. O mamciu jak słodko wyglądają :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam woski :)
    Życzę wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne zdjęcia! ;)
    Woski prezentują się ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
  15. cudowne zdjęcia, woski chętnie bym przygarnęła ;) Szczesliwego Nowego Roku!
    U mnie do wygrania odżywka Revitalash, zapraszam ;-)

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS