Bath & Body Works myjąca pianka


Dziś kilka słów na temat bardzo przyjemnego produktu do mycia rąk Bath & Body Works. Mowa będzie o piance o pięknym bardzo energetycznym cytrusowym zapachu który jest wprost idealny na wiosnę i lato.




Kosmetyk posiada płynną konsystęcję która przy aplikacji zmienia się w piankę. Zapach jest bardzo przyjemny, produkt pachnie soczystą cytryną. Przyjemna woń bardzo długo utrzymuje się na skórze. Pianka świetnie myje oraz oczyszcza skórę z wszelkich zabrudzeń. Kosmetyk najlepiej sprawdza się u mnie w kuchni ponieważ idealnie radzi sobie z tłustymi zabrudzeniam, które zazwyczaj bardzo trudno zmyć. Dużą zaletą produktu jest to że po zastosowaniu skóra nie jest podrażniona oraz przesuszona. Jeżeli chodzi o wydajność to niestety nie jestem zadowolona kosmetyk stanowczo za szybko się kończy.



Opakowanie to plastikowa przeźroczysta butla. Znajdują się na niej etykiety, na których zawarto wszystkie ważne informacje dotyczące produktu. Dzięki temu iż opakowanie jest przeźroczyste możemy swobodnie obserwować poziom zużycia. Do aplikacji służy mechanizm zasilany pompką, bez problemu możemy wydobyć odpowiednią ilość kosmetyku do użycia.



Pojemność 259 ml


Komentarze:

  1. Wydaje się być ciekawym produktem na lato skoro jest taki cytrusowy i orzezwiający :)

    Zapraszam każdego do przeczytania prologu opowiadania http://foorgotten.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Cytrusy uwielbiam a ich zapach w piance to rarytas :)

    Teresa Soroka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo realistyczny jest ten zapach :)

      Usuń
  3. Mam tę piankę, ma bardzo intensywny zapach. :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie przepadam za piankami, ale chętnie poznam produkt, który odczyszcza tłuste zabrudzenia. Nie lubię, gdy lepią mi się łapki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten jest wprost idealny do tego celu :)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Jestem bardzo ciekawa innych zapachów :)

      Usuń
  6. ciekawa ta pianka, faktycznie taka cytrusowa idealna na lato :)

    pozdrawiam serdecznie
    MArcelka Fashion
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma nic lepszego jak cytrusy w lecie :)

      Usuń
  7. z Bath & Body Works miałam tylko balsam, chciałabym wypróbować ich mydełka w piance.
    szkoda, że nie jest wydajne.

    OdpowiedzUsuń
  8. z Bath & Body Works miałam balsam,ze pod prysznic i mgiełkę White Citrus, i Kwiat wisni- wisni Cudowne i trwałe zapachy .Balsamy świetnie nawilżają skóre.

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS