Collistar uniwersalna mascara Shock


Kosmetyki Collistar do tej pory nie gościły u mnie zbyt często, gdyż nic nie przykuły mojej uwagi na tyle skutecznie by skusić się na coś konkretnego. Czytając pozytywne recenzje na temat mascar tejże firmy zdecydowałam się na przetestowanie uniwersalnego tuszu Shock. Już sama nazwa wzbudza ciekawość gdyż zazwyczaj od tego typu produktów oczekuję bardzo konkretnych efektów a szokujący rezultat jest jak najbardziej mile widziany.

 


Produkt posiada klasyczną, najzwyklejszą lekko wygiętą szczoteczkę. Dzięki temu iż szczoteczka jest dobrze wyprofilowana kosmetyk idealnie podkręca rzęsy, ładny efekt możemy uzyskać nawet bez użycia zalotki. Rozstawienie włosia jest dostatecznie dobre by ładnie rozdzielić oraz podkreślić nawet bardzo cienkie rzęsy, takie jak moje. Tusz idealnie rozprowadza się nie tworzy przy tym grudek, rzęsy są ładnie i jednolicie pokryte kosmetykiem. Kolor tuszu jest intensywny, to głęboka czerń która wspaniale pogłębia nasze spojrzenie.

Tusz idealnie pogrubia, podkręca oraz wydłuż wystarczy kilka pociągnięć by uzyskać piękny efekt. Kosmetyk nie powoduje podrażnień oraz pieczenia, myślę że będzie dobry dla osób posiadających wrażliwe oczy. Trwałość również nie budzi moich zastrzeżeń, produkt utrzymuje się przez wiele godzin bez rozmazywania czy kruszenia. Kosmetyk szybko zasycha, bez obaw możemy tuszować nim rzęsy na ostatnią chwilę.



Opakowanie jest plastikowe w srebrnym kolorze. Znajdują się na nim czarne napisy z nazwą oraz logo firmy. Tusz wyposażony jest w szczoteczkę z klasycznym włosiem. Końcówka jest wygięta, bardzo dobrze wyprofilowana do idealnej aplikacji. Wygięta szczotka dobrze przylega do rzęs, nie kłuje oraz nie podrażnia oczu. Opakowanie prezentuje się elegancko jest praktyczne i wygodne w użyciu.

 Kosmetyk dostępny w trzech kolorach, pojemność 8ml



Perfekcyjny makijaż to przede wszystkim, dobrze podkreślone rzęsy. Stanowią one dużą ozdobę naszej twarzygłównie wtedy gdy są długie oraz gęste. Niestety natura nie obdarzyła wszystkich idealnymi rzęsami, w związku z tym musimy same radzić sobie z ich upiększaniem. Nie jest to jednak tak proste jak niektóry może się wydawać. Nieodpowiednio dobrany lub nałożony tusz może spowodować iż pojawią się grudki oraz nieestetycznie posklejane kępki. By temu zapobiec warto zastosować się do kilku moich porad.

Istotny jest dobór odpowiedniej mascary oraz szczoteczki do jej aplikacji. Dobrze dobrana szczoteczka może zmienić krótkie i rzadkie rzęsy w piękne wachlarze, więc dobrze zastanówmy się nad jej doborem. 

 

Trzy podstawowe rodzaje szczoteczek: 

- szczoteczka stożkowa

- szczoteczka wygięta o eliptycznym kształcie 

- szczoteczka o kształcie walca


Do wyboru mam tusze w różnych kolorach. Najbardziej popularny jest czarny, ponieważ pasuje do większość osób oraz makijaży. Im bardziej kolor jest intensywny tym efekt jest bardziej wyrazisty. Gdy chcemy uzyskać naturalny rezultat możemy zastosować brązową maskarę. Brązowe tusze polecane są osobą z jasną oprawą twarzy, szczególnie blondynką. Przy makijażach wakacyjnych bądź imprezowych możemy wybrać kolor fioletowy lub niebieski.


Komentarze:

  1. a jak wygląda na rzesach ? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podbijam pytanie :)
      Ps.piekne zdjęcie pierwsze, naprawdę :)

      Usuń
    2. O właśnie tez jestem ciekawa.

      Usuń
  2. Plus za dość małą szczoteczkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dziękuję, zawsze czekam z niecierpliwością kiedy zakwitną :)

      Usuń
  4. Szczoteczka mnie zaskoczyła, ale muszę przyznać że wygląda całkiem fajnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam jeszcze tuszu Collistar, ale bardzo cenię sobie tę markę :-) Dobrze wiedzieć, że ten tusz tak dobrze się sprawdza!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem bardzo ciekawa innych produktów :)

      Usuń
  6. Mnie się ta szczoteczka nie podoba. Lubię silikonowe, dość mocno wygięte.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam różne fazy na szczoteczki :)

      Usuń
  7. Właśnie szukam jakiegoś tuszu , chętnie wypróbuje ale może dla odmiany niebieski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niebieski będzie świetny na lato :)

      Usuń
  8. świetnie, że jesteś zadowolona, super szczoteczka.

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS