Ecotools zestaw pędzli do makijażu


Dziś zapraszam na recenzję jednego z moich pierwszych zestawów pędzli do makijażu. Pędzle Ecotools są ze mną już ładnych kilka lat i zaliczam je do jednych z lepszych, gdyż lata mijają a pędzle nadal wyglądają i sprawują się jak nowe, bez żadnych niespodzianek. 

 


Zestaw składa się z czterech niewielki, poręcznych pędzli do makijażu. Produkty Ecotools wykonane są z ekologicznych i trwałych materiałów, które są przyjazne dla naszego środowiska. Trzonki pędzli zostały stworzone z bambusa, natomiast aluminiowe skuwki pochodzą z recyklingu. Jeżeli chodzi o włosie pędzli jest ono całkowicie wolne od przemocy wobec zwierząt, gdyż jest syntetyczne.

 Pędzle są bardzo miękkie i delikatne, nie podrażniają skóry, osoby z wrażliwą cerą mogą bez obaw po nie sięgać. Mimo tego iż włosie jest mięciutkie, posiada idealną sprężystość co niezwykle ułatwia pracę. Pędzle świetnie łapią sypkie oraz prasowane produkty oraz z łatwością rozprowadzają je na skórze. Aplikacja jest bardzo prosta i przyjemna gdyż pędzle zmniejszają pylenie kosmetyków a makijaż wykonany nimi wygląda świeżo i naturalnie. Zestaw świetnie nadaję się również na wyjazd gdyż pędzelki są niewielkie a co za tym idzie zajmują mało miejsca i mieszczą się wszędzie. Jeżeli chodzi o mycie pędzi tutaj również nie ma  żadnego problemu, wystarczy odrobina delikatnego szamponu by całkowicie usunąć z nich pozostałości kosmetyków. Włosie dobrze trzyma się skuwki, nie wypada. Niem tutaj również problemu z odbarwieniami w praniu wszystko ładnie się spiera.  




*1. Pędzelek do pudru mineralnego: długość trzonka: 9cm, długość włosia: 3,7 cm, średnica włosia: 2cm


*2. Pędzelek do korektora: długość trzonka: 10 cm, długość włosia: 1,5 cm, średnica włosia: 1 cm


*3. Pędzelek do rozcierania cieni: długość trzonka: 9,5 cm, długość włosia: 2 cm, średnica włosia pędzla: 8mm 

 

*4. Pędzelek do pudru Kabuki: długość trzonka: 2cm, długość włosia:3,5 cm, średnica włosia: 2 cm



Pędzle otrzymujemy opakowane w przeźroczyste etui zamykane strunowo. Etui chroni kosmetyczkę przed zabrudzeniem. Pędzle znajdują się w lnianej kosmetyczce, która idealnie sprawdza się do ich przechowywania oraz ochrony przed kurzem.

 

Komentarze:

  1. Mam z Ecotools pędzle do oczu i według mnie są dobrej jakości, szczególnie pędzle to blendowania.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny zestaw! Mam w swojej kolekcji 2 pędzle Ecotools i bardzo je sobie chwalę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przydałby mi się taki pędzelek do korektora :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mam ten zestaw, bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam zestaw do oczu, szczerze mówiąc bardzo rzadko po niego sięgam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Faktycznie na wyjazdy byłby świetny, bo zgrabniutki i podręczny.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądają ślicznie! Bardzo zgrabny i poręczny ten zestaw. Myślę też, że uniwersalny.

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękny zestaw. Pierwszy raz słysze o pędzlach tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie się prezentują te pędzelki

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam biedronkową podróbkę tego zestawu ;) I całkiem w porządku jest, na wyjazdy starcza :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądają bardzo zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Z Ecotools do tej pory miałam okazję wypróbować tylko wielki pędzel do bronzera, z którego jestem bardzo zadowolona. Świetnie się sprawdza w przypadku kremowych produktów.

    OdpowiedzUsuń
  13. Też mam kilka w swojej kolekcji ale niestety nie mogę napisać, że wszystkie są dobre bo niestety trafiły mi się też niewypaly, ale to tylko i wyłącznie moja opinia. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja bym musiała zainwestować w dobre pędzle.

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS