Yves Rocher woda toaletowa Naturelle Osmanthus


Jest bardzo gorąco, zbliża się lato w związku z tym szukamy lekkich i delikatnych zapachów które dadzą nam odrobinę orzeźwienia w te upalne dni.  Idealnym letnim aromatem jest bardzo świeża nowość Yves Rocher woda toaletowa Naturelle Osmanthus.




Nowa woda toaletowa YR jest produktem wprost idealnym na wakacje, myślę że ten zapach powinien znaleźć się w każdej wyjazdowej kosmetyczce. Zazwyczaj wybieram cięższe zapachy, bardziej słodkie jednak latem lubię mieć również coś świeżego i nieprzytłaczającego na codzień. Zapach Naturelle Osmanthus idealnie sprawdza się u mnie na dzień, gdyż jest niezwykle lekki i delikatny. Najbardziej wyczuwalne są w nim dla mnie nuty cytrusowe. Woda pachnie grejpfrutem, cytryną a gdy zapach się rozwija wyczuwam w nim aromat kwiatu jaśminu. Jest to dla mnie idealna mieszanka zapachowa. Świeżości jaśminu oraz orzeźwiające cytrusy wspaniale ze sobą współgrają.



Kosmetyk otrzymujemy zapakowany w zafoliowany papierowy kartonik. Wewnątrz znajduje się również, kartonowa osłonka która chroni produkt przed uszkodzeniem podczas transportu. Opakowanie wykonano w kolorze pudrowego różu, zdobi go delikatna aplikacja oraz logo firmy. Flakonik wykonano z dwukolorowego szkła. Buteleczka jest przeźroczysta ma kolor czerwono zielony. Zatyczka dobrze przylega do butelki nie otwiera się, możemy bez obaw przed otwarciem wrzucić ją do torebki bądź kosmetyczki. Wszystko prezentuje się subtelnie i kobieco.




  Woda toaletowa dostępna w sklepach stacjonarnych oraz internetowym Yves Rocher

 


Komentarze:

  1. Muszę przyznać, że opakowanie ma naprawdę bardzo ładne :) Podoba mi się to delikatne przejście kolorów ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja wolę słodkie, szczególnie owocowe zapachy :) Flakonik super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również takie lubię jednak na lato Świeżaki są super :)

      Usuń
  3. oj nie kuś nie kuś śliczną ma buteleczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ładny flakonik, takie orzeźwiające nuty na pewno pasują latem gdy chcemy czegoś lżejszego

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny ma flakonik, ciekawa jestem tego zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. muszę powąchać z ciekawości

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. To świetny sposób na wypróbowanie nieznanych zapachów :)

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Idealny na lato świeży i subtelny :)

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Również bardzo lubię ozdobne flakony :)

      Usuń
  10. zapach jest piękny <3 kiedyś bardzo często używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapach bardzo mi się spodobał. Śliczne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  12. Niedawno kupiłam klasyka, limitkę odpuszczam :)
    Nie mogę się za to doczekać nowej wersji So Elixir *-*

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam inną wersję Naturelle i bardzo lubię ten delikatny zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kusi mnie ta śliczna letnia buteleczka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda produkty są bardzo kuszące :)

      Usuń
    2. O tak! Jest cudna i kusi wyglądem.

      Usuń
  15. Miałam próbkę tego zapachu i zastanawiam się nad zakupem, choć w szafce mam jeszcze całą butelkę zeszłorocznej limitki Śródziemnomorskie Lato oraz butelkę klasycznej Naturellki - efekt wizażowego wątku o kodach na YR :D

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS