Yankee Candle limitowana kolekcja Life's a Beach

Czas pędzi nieubłaganie mamy już listopada, jesień zadomowiła się na dobre. Niestety u mnie olbrzymie zaległości we wszystkim. Brak czasu bardzo mnie ogranicza, dlatego też ostatnio tak mało mnie tutaj, choć nie ukrywam że bardzo tęsknię. Dziś przygotowałam dla was wpis z jeszcze letnimi zapachami Yankee Candle które możecie znaleźć w Mydlarni Chocobath




Beach Holiday

___________


Kolekcja Life's a Beach była dla mnie olbrzymią zagadką, gdyż piękne etykiety niestety nie zdradzały czym woski mogą pachnieć. Domyślałam się jedynie że zapach będą bardzo delikatne. 

Zapach beach holiday pachnie bardzo orzeźwiająco. Wyczuwam w nim świeżość porannego powietrza oraz delikatną nutę zapachu słonej morskiej wody. To idealny aromat dla osób lubiących subtelne zapachy. 




Wild Sea Grass

___________

 

Jest to zapach ciekawy, moim zdaniem nie należy do lekkich nut. Według mnie, wosk pachnie polnymi kwiatami, które wytwarzają intensywny zapach podczas kwitnienia. Wyczuwam tam również aromat suszonych ziół oraz traw. Mieszanka ta daje nam bardzo interesujący aromat. Szczerze mówiąc pierwszy raz spotykam się z takim zapachem i muszę stwierdzić że nie jest do porównania z żadnym innym woskiem od Yankee Candle.





Serię limitowaną Life's a Beach oraz najnowsze kolekcje Yankee Candle znajdziecie w Mydlarni chocobath



Komentarze:

  1. Ja lubię zimą letnie zapachy - przypominają mi o słoneczku :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety, ale uważam, że zapach Beach Holiday jest jednym z najgorszych zapachów od Yankee - śmierdzi gorzej od tanich odświeżaczy powietrza typu "Ocean" :P Za to Wild Sea Grass był całkiem przyjemny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie lubię większości świeżych aromatów, bo zawsze kojarzą mi się w toaletą :)

      Usuń
  3. Nie miałam jeszcze tych zapaszków :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wąchałam jeden i drugi ale jakoś nie wzięłam żadnego chociaż trawa nawet przypadła mi do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sądząc po opisach to oba by mi się spodobały ;)

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS