Makijaż oka z Etre Belle


Dziś przychodzę do Was z recenzją świetnych kosmetyków do makijażu marki Etre Belle. Produkty tej firmy poznałam dzięki ShinyBox z czego bardzo się cieszę, gdyż każdy z nich sprawdza się u mnie świetnie. Szczerze mówiąc to jestem bardzo zaskoczona gdyż jeżeli chodzi o makijaż oka to jest bardzo ciężko dobrać takie kosmetyki które będą odpowiadać mi w stu procentach. Etre Belle bardzo pozytywnie zaskoczyło mnie swą jakością.





 Mascara Lash x-press & hyaluronic ( z kw. hyaluronowym )

___________________________

zacznę od produktu który najbardziej mnie zauroczył, oczywiście mowa o mascarze. Bardzo rzadko zdarza się tak iż tusz do rzęs sprawdza się u mnie na tyle dobrze bym mogła bez wahania sięgnąć po kolejne opakowanie. Jednak w tym przypadku muszę powiedzieć że właśnie tak jest. Dużą zaletą produktu jest doskonale wyprofilowana szczoteczka. Rozdziela ona bardzo dokładnie każdą rzęsę pogrubia oraz unosi. Rzęsy są maksymalnie wydłużone, prezentują się bardzo efektownie. Tusz posiada intensywny kolor, to głęboka czerń. Produkt utrzymuje się przez cały dzień, nie kruszy i nie osypuje. Kosmetyk jest trwały nie musimy obawiać się że się rozmaże.



 Longlasting Eye Shadow Pen - Cień do powiek w kredce
________________________________

do tego produktu podchodziłam raczej sceptycznie. Cienie w kredce nigdy do mnie jakoś specjalnie nie przemawiały. Robiłam kilka podejść, jednak zawsze występował u mnie nieestetyczny efekt rolowania. Postanowiłam jednak że dam szansę temu produktowi, to była dobra decyzja cień okazał się być świetny. Produkt z łatwością rozprowadza się na powiekę, ilość oraz grubość kreski możemy dozować zależnie od efektu jaki chcemy uzyskać. Produkt daje ładne, jednolite wykończenie. Kosmetyk posiada odcień jasnego perłowego różu. Cień idealnie zastyga na powiece, nie roluje się oraz nie ściera, jest bardzo trwały.



Czarna kredka do oczu

_______________


Kredka spisuje się bardzo dobrze, jest świetnie napigmentowana, jej kolor jest głęboki, intensywnie czarny. Posiada delikatną miękką konsystencje, dzięki której aplikacja jest szybka i przyjemna. Produkt ekspresowo zastyga na powiece oraz lini wodnej, stapia się ze skórą tworząc piękną kreskę, która trzyma się przez wiele godzin. Kredka nie rozmazuje się i nie rozciera jest bardzo trwała. Jestem bardzo zadowolona z tej kredki gdyż spełnia moje podstawowe kryterium, trzyma się w jednym miejscu, nie rozmazuje i nie spływa. Dzięki niej mam piękny i estetyczny makijaż przez cały dzień, oraz pewność że wszystko jest na swoim miejscu.




Kosmetyki dostępne w sklepie internetowym Etre Belle.pl




Komentarze:

  1. W czarną kredkę bardzo chętnie bym zainwestowała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. lubię takie szczotki jak przy tej mascarze.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten cień jest cudowny. <3 Generalnie na co dzień używam tylko cieni w kredkach, więc ten byłby dla mnie idealny, bo kolor jest wspaniały. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czarna kredka bardzo kusząca. Ja z tej firmy niestety nic nie znam :)

    Kochana mam do Ciebie prośbę,czy mogłabyś oddać na mnie swój głos? (Paulina Włodarczyk) Można oddać dwa głosy.Będę bardzo wdzięczna za pomoc. Apka działa tylko z komputera.
    https://apps.facebook.com/click_competition/28754/pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie przepadam za cieniami do powiek w kredce.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaciekawił mnie ten cień w kredce

    OdpowiedzUsuń
  7. miałam tusz i wychwalałam wniebogłosy, kredkę mam do tej pory i uwielbiam, cienie w kredce mam inne odcienie, ale niestety jakoś do mnie nie przemawiają;/

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS