Bispol owocowe szaleństwo na lato




Świece Bispol goszczą w moim domu już od dłuższego czasu. Jednak zaczęłam je testować całkiem niedawno, ponieważ zapachy które posiadam są dla mnie idealne na ciepłe, letnie dni. Uwielbiam słodkie owocowe nuty, dlatego też właśnie takie świece najczęściej palę. Bardzo podoba mi się w tych produktach to iż zapachy są lekkie i delikatne, jest to dla mnie istotne w upalne dni.

Dziś przygotowałam dla Was opis kilku pięknych zapachów, które ostatnio umilały mi wieczory.




Świece kręcone

_____________

Otrzymujemy opakowane w przeźroczystą folię, chroniącą je przed uszkodzeniem. Świece nie posiadają żadnego zapachu. Prezentują się elegancko i klasycznie. Zostały wykonane w czerwonym odcieniu, posiadają uroczy kręcony kształt. Świetnie sprawdzają się jako dekoracja, elegancko zastawionego stołu.





Świece w szkle
___________

Świeczki otrzymujemy opakowane w papierowy, kolorowy kartonik, który chroni je przed uszkodzeniem. Szklaneczka posiada okrągły baryłkowaty kształt, na zewnątrz ozdobiona jest kolorową naklejką. Wszystko prezentuje się ładnie i estetycznie. 

* Złote liście -

 jest to bardzo ciekawy a zarazem piękny aromat. Świeca pachnie świeżo, lekko słodko, wyczuwam w niej delikatną nutę kwasowości. Jeżeli miała bym do czegoś porównać ten aromat, jest to guma balonowa oraz cukierki pudrowe. Uwielbiam takie słodkie aromaty które przywołują obraz dzieciństwa.

 

* Niebieska świeca dmuchawce

myślę że większość z Was jest ciekawa czym pachną dmuchawce. Przede wszystkim jest to świeżość, powietrza oraz wody. Świeca pachnie czystym praniem. Mamy tutaj do czynienia ze wszystkim co orzeźwiające i czyste. Zapach świetnie koi i relaksuje.




Świece w szkle

________________

znajdują się w szklankach z grubego solidnego szkła. Świeca ozdobiona jest jedynie delikatną naklejką, która zawiera informacje dotyczące produktu. 

 

* Cinnamon

Świeca pachnie przede wszystkim cynamonem. Jednak nie jest to tylko cynamonowy aromat, wyczuwam w nim równie czekoladę, wanilię oraz kakao. Wszystko to daje aromat słodkiego deseru.

 

* Crispy apple

 jest to świeży zapach soczystych owoców. Świeca pachnie słodkimi, dojrzewającymi na słońcu jabłkami. Wyczuwam w nim również aromat słodkiej wanilii.



Podgrzewacze

___________

zostały opakowane w twardy papierowy kartonik. Szata graficzna jest delikatna, prezentuje się ładnie. Przód opakowania ozdobiony jest subtelnym wycięciem z łezką, przez które możemy poczuć aromat bez otwierania. Opakowanie zawiera sześć sztuk. 

 * Świeżość

jest to mój ulubiony zapach z całej czwórki. Podgrzewacze pachną wodą, lodem. Wyczuwam w nim również delikatny proszek do prania. Nie brakuje tutaj też zapachu odświeżającej mięty. Uwielbiam je podczas upalnych dni.  

 * Pomarańcza 

najbardziej wyczuwalny w tych podgrzewaczach jest dla mnie zapach kwiatu pomarańczy. Aromat jest słodkawy dzięki nutą słodkich mandarynek oraz wanilii. Mieszanka cytrusów z wanilią, to dla mnie idealne połączenie.

* Kokos

to bardzo subtelny słodki zapach. Moim zdaniem nie dominuje tutaj zapach kokosowy a najbardziej wyczuwalny jest aromat białej czekolady. Woń kokosa jest na drugim planie. 

* Lawenda

 szczerze mówiąc nie przepadam za kwiatowymi zapachami. Aromat lawendy to jedyny zapach który lubię w świecach. Podgrzewacze idealnie oddają realistyczny zapach kwiatów lawendy. Aromat jest świeży i delikatny, świetnie relaksuje.



Podgrzewacze 18 sztuk

__________________

zafoliowane opakowanie mieści 18 podgrzewaczy, jest to większa wersja kartonowych opakowań. 

*Pomarańcza

opis zapachu powyżej

*Wanilia  

bardzo słodki, ciasteczkowy zapach.  Podgrzewacze po odpaleniu do złudzenia swoim aromatem przypominają mi zapach piekącego się w piekarniku ciasta. Aromat jest słodki, jednak nie przytłaczający. Jest to świetny aromat na wieczór.



Świeca trójkolorowa owoce leśne 

________________________

 

świeca została otoczona niewielkim kartonikiem. Znajduje się na nim ilustracja z owocami, oraz informacje dotyczące produktu. Produkt znajduje się w kwadratowej szklance, która wykonana jest z grubego szkła.

Świeca prezentuje się pięknie, dzięki trzem warstwą wosku w różnych odcieniach fioletu, które dodają jej uroku. 

Aromat jest również dla mnie zachwycający. Świeca pachnie owocami oraz słodką wanilią. Wyczuwam w niej dzikie maliny oraz jeżyny. Świeżości całości nadaje zapach kwaśnych czereśni.



Katalog produktów oraz więcej informacji znajdziecie na stronie www.bispol.pl


Komentarze:

  1. Te świece w szkle są przepiękne <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Świece w szkle wyglądają naprawdę szykownie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam świece, najbardziej podoba mi się ta w kwadratowym opakowaniu z woskiem w różnych odzieniach

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam dmuchawca i bardzo lubię go zapalać ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam świece:) Sama w domu mam ich pełno wszędzie.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem fanką pięknych zapachów i pięknych świec :)

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS