Makeup Revolution Ultra Metals pędzel do konturowania


Kosmetyki  Makeup Revolution myślę że są znane większości z was. Posiadam ich bardzo wiele w swojej kosmetyczce i muszę przyznać, iż z większości jestem bardzo zadowolona. Już od dłuższego czasu byłam bardzo ciekawa jak sprawa wygląda z akcesoriami marki.





Najbardziej kusił mnie pędzel do konturowania z przepięknej kolekcji ultra metals. Dlatego też w pierwszej kolejności zdecydowałam się właśnie na niego.

Konturowanie twarzy odgrywa bardzo kluczową rolę w moim makijażu, więc akcesoria jakie do tej czynności używam muszą być dobre.

Pędzel idealnie sprawdza się  u mnie przy aplikacji rozświetlacza oraz bronzera. Włosie jest dobrze zbite, jednak nie jest twarde, wręcz przeciwnie bardzo mięciutkie i delikatne. 

Pędzel doskonale łapie sypiecie kosmetyki i z łatwością rozprowadza je na skórze. Dzięki temu iż jego kształt jest płaski, idealie można naznaczyć kontur. 

Włoski pędzla są świetnie wyprofilowane, dlatego też blendowanie kosmetyków idzie również łatwo i sprawnie. 



Produkt otrzymujemy opakowany w plastikowym przeźroczystym pudełku, które zabezpiecza go przed uszkodzeniem. 

Pędzel został wykonany z delikatnego włosia w białym kolorze. Trzonek oraz skuwka posiadają kolor różowego złota. Skuwkę zdobi, delikatnie wyżłobiony napis z nazwą firmy.   

Wszystko prezentuje się gustownie i elegancko.



Pędzel z łatwością się myje, wystarczy odrobina delikatnego płynu oraz woda by doprać go do czysta. Włoski nie odkształcają się, nie zauważyłam również by pędzel gubił włosie. Jestem bardzo zadowolona  z jakości tego produktu, na mojej liście są już inne egzemplarze z tej uroczej serii.


Komentarze:

  1. jest piękny, chyba go sobie zamówię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Równie dobrze się sprawdza więc polecam :)

      Usuń
  2. Mam chęć na pędzle Makeup Revolution, ale na inne modele :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale piękny pędzel :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie to jeden z moich najładniejszych pędzli :)

      Usuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS