VITA LIBERATA - suchy olejek marula


 Kosmetyki marki Vita Liberata myślę iż są znane większości z was. Samoopalacze bardzo szybko stały się prawdziwym hitem, ze względu na swą wspaniałą jakość. Dostępne są zarówno do ciała jak i twarzy, pod różnymi postaciami między innymi: pianki, żele, maseczki, mleczka, kremy. Dziś przygotowałam dla Was recenzję jednej z nowości marki, jaką jest suchy olejek samoopalający.





Po bardzo pozytywnych doświadczeniach z pianką samoopalajcą byłam ogromnie ciekawa tej nowości. Ponieważ jak do tej pory jakoś nigdy tak w 100% nie byłam zadowolona z suchych olejków.

Konsystencja produktu jest  bardzo rzadka, dlatego też nie należy przesadzać z ilością przy aplikacji. Kosmetyk posiada ciemno brązowy kolor z maleńkimi złotymi refleksami. Przed użyciem należy wstrząsnąć buteleczką by olejek się wymieszał.

Aplikacja jest bezproblemowa, niewielką ilość rozprowadzamy na skórze kulistymi ruchami. Dużym atutem jest przepiękny zapach.

Produkt pozostawia od razu na skórze delikatny odcień brązu. 

Olejek daje efekt pięknej naturalnej opalenizny, już po jednym zastosowaniu. Produkt bardzo szybko wchłania się w skórę, nie pozostawia tłustej powłoki. Skóra jest doskonale nawilżona, rozświetlona i zyskuje piękny odcień opalenizny.



Opakowanie to zafoliowany, papierowy kartonik. Chroni on produkt przed uszkodzeniem, podczas transportu. Wewnątrz znajduje się elegancka, szklana butelka o pojemności 100 ml. Buteleczka została wykonana z matowego, przeźroczystego szkła, zdobią ją złote napisy oraz złota nakrętka. Produkt aplikujemy przez szyjkę, zaopatrzoną w stoper z niewielką dziurką. 



Oczywiście również i w tym przypadku nie zawiodłam się na tym produkcie. Olejek podobnie jak inne kosmetyki marki, w pełni sprostał moim oczekiwaniom. Efekt jaki daje jest naturalny, a to właśnie jest dla mnie najistotniejsze jeżeli chodzi o kosmetyki samoopalające. 

 



Komentarze:

  1. miałam kiedyś suchy olejek i był ok, a więc ten też bym sprawdziła ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. mam próbkę tego olejku, którą bardzo oszczędzam, jak wszystkie kosmetyki z Vita Liberaa jest zachwycający

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie jestem tego samego zdania :)

      Usuń
  3. Wygląda interesująco :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten olejek to takie moje małe marzenie :)

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS