ShinyBox LIKE A DREAM - zawartość


ShinyBox Like a Dream to pudełko w którym znajdziesz piękno, harmonie i spełnienie. Dzięki niemu podarujesz sobie odrobinę luksusu i czas pełen przyjemności. Oddaj się chwili zapomnienia razem z sierpniową edycją pudełka ShinyBox Like a Dream!






Elfa Pharm O’HERBAL PRODUKT DO WŁOSÓW

_______________________________


Marka O’HERBAL powstała z myślą o osobach pragnących żyć w zgodzie z naturą. Jej misją jest tworzenie kosmetyków pomagających utrzymać włosy w doskonałej kondycji. Dlatego cała seria bazuje na składnikach pochodzenia roślinnego, których dobroczynne właściwości znane są ludzkości od wieków. W zestawie znajdują się wymiennie szampon lub odżywka.

Bardzo lubię naturalne kosmetyki. Szampon oczywiście zawsze się przyda w mini wersji, będzie idealny na wyjazd.




Joanna SWEET FANTASY EKSPRESOWA ODŻYWKA DO WŁOSÓW KOKOS

_______________________________________


Idealne połączenie zabiegu pielęgnacji włosów ze słodką ucztą dla Twoich zmysłów. Preparat poprawia kondycję włosów i sprawia, że stają się jedwabiście gładkie i lśniące. Odżywka doskonale zadba o włosy i sprawi, że ich pielęgnacja stanie się bardzo przyjemna

Świetnie że trafiła mi się wersja pudełka z odżywką. Zawsze chętnie testuję tego typu produkty. Zapach kokosa uwielbiam więc jestem zadowolona.




Stenders ŻURAWINOWY KREM DO RĄK

______________________________________


Ochronny krem będzie szczególnie dbał o skórę Twoich dłoni dzień po dniu. Formuła z naturalnym masłem shea hojnie odżywi skórę, podczas gdy alantoina, ekstrakt z owoców i olejek eteryczny z jałowca pozostawią Twoje dłonie aksamitnie delikatne i miękkie. Szybko wchłaniany przez skórę krem otoczy Twoje dłonie orzeźwiającym zapachem natury. Zapewnia codzienną ochronę, pozostawiając skórę miękką i aksamitną w dotyku.


Krem do rąk to kosmetyk po którego sięgam najczęściej. Kosmetyk pachnie przepięknie i doskonale nawilża. Znalazł już swoje miejsce w mojej torebce. Opakowanie jest poręcze, wszędzie się mieści.




Vitotal ZESTAW WITAMIN I MINERAŁÓW

____________________________


Opracowany dla kobiet zestaw witamin i minerałów wzbogacony luteiną, L-cysteiną, L-metioniną likopenem, hydrolizatem białek kolagenowych oraz wyciągami z ziela skrzypu polnego i z nasion winogron. W każdym opakowaniu znajduje się kod, który umożliwi bezpłatne pobranie audiobooka.

 

Suplement to produkt z którego najbardziej się cieszę. Ostatnio jestem trochę przemęczona osłabiona, a moje włosy i skóra nie są w najlepszej kondycji. Jestem ciekawa jak się sprawdzi.

 





Biały Jeleń KREMOWY ŻEL POD PRYSZNIC

___________________________


Zawierają naturalne i łagodne składniki myjące, które skutecznie oczyszczają skórę i chronią ją przed wysuszaniem. Kremowa formuła oparta na delikatnych surowcach optymalnie nawilża, pozostawiając skórę miękką i gładką w dotyku. Posiada pH przyjazne dla skóry. Przebadane dermatologicznie wśród osób ze skórą szczególnie wrażliwą, skłonną do alergii i atopii. Nie zawierają parabenów, barwników i SLES-u.

 

Biały Jeleń jeszcze nigdy mnie nie zawiódł. Posiadam suchą i wrażliwą skórę. Dlatego też produkty z delikatnym składem zawsze są u mnie mile widziane. 



Mincer Pharma VITA-C-INFUSION 601 INTENSYWNIE NAWILŻAJĄCY KREM NA DZIEŃ

__________________________________


Intensywnie nawilżona, wypoczęta, zdrowo wyglądająca, promienna i pełna energii skóra. Przebarwienia zredukowane, drobne linie i zmarszczki wygładzone. Przy regularnym stosowaniu wygląd skóry ulega wyraźnej poprawie.

 

Akurat mój krem się skończył więc kosmwtyk odrazu przetestowałam. Posiada bardzo fajną delikatną konsystencję, szybko się wchłania. Dobrze nawilża oraz koi podrażnianą skórę. 





ZAPRASZAM NA STRONĘ  ShinyBox







Komentarze:

  1. BArdzo udana zawartość według mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jestem zadowolona z zawrtości. Też dostałam odzywkę Joanny i się z tego cieszę, jakby był ten balsamik to pewnie byłabym mniej zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja lubię Jelonka. Podoba mi się też odżywka kokosowa.

    OdpowiedzUsuń
  4. mnie również trafiła ta sama wersja pudełka i jestem z tego bardzo zadowolona, a odżywka kokosowa o dziwo bardzo dobrze się u mnie sprawdza, jest bez spłukiwania

    OdpowiedzUsuń
  5. trafiłam na taką samą wersję i jestem bardzo zadowolona z zawartości, krem Mincera jest świetny na dzień pod makijaż

    OdpowiedzUsuń
  6. Pudelko bardzo ladnie wyglada. Zawartosc mniej mi sie podba.

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS