Estée Lauder Advanced Night Repair serum pod oczy



Pielęgnacja okolic oczu jest dla mnie bardzo istotna. Uważam iż oczy są  centrum naszej twarzy, dlatego też zawsze powinny być zadbane. Niestety od kilku lat mam problemy z cieniami oraz przebarwieniami. Staram się aby kosmetyki które wybieram były jak najlepsze by jak najskuteczniej zniwelować moje niedoskonałości.

 




 Kosmetyk marki Estee Lauder posiada delikatną, jedwabistą konsystęcję, bardzo szybko się wchłania. Serum nie pozostawia tłustej warstwy, świetnie sprawdza się jako baza pod makijaż oka. Produkt doskonale niweluje przebarwienia oraz zmniejsza opuchnięcia. Bardzo podoba mi się również natychmiastowy efekt wygładzenia skóry. Po zastosowaniu skóra wygląda zdrowo i promiennie. Doskonale spisuje się również po nieprzespanej nocy, wystarczy odrobina kremu by ukryć wszelkie niedoskonałości.



Opakowanie jest praktyczne i wygodne w  użyciu. Odpowiednią ilość kosmetyku wydobywamy za pomocą pompki. Bardzo lubię taką formę opakowania gdyż jest bardzo prosta i higieniczna w zastosowaniu. Opakowanie prezentuje się subtelnie i elegancko.

 


Muszę również wspomnieć o tym iż serum jest bardzo delikatne. Nie podrażnia wrażliwej skóry oraz oczu. Osoby wrażliwe, nie muszą obawiać się podrażnień.



Komentarze:

  1. bardzo ciekawe, lubię tego typu produkty

    OdpowiedzUsuń
  2. to serum oraz wersja na całą twarz od dawna jest moim marzeniem. ale mam zapasy kosmetyków więc muszę zużywać to co mam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety nie mogę się nigdy powstrzymać przed nowościami :)

      Usuń
  3. O kurcze, w pierwszej chwili jak zerknęłam na zdj = myślę oo jakas pomadeczka :D hehe
    Przyznać muszę że kosmetyków z Estee lauder nie miałam kompletnie nic ! Ciekawe jakby serum spisało się u mnie ;]

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS