Sensilis SUPREME Udoskonalający i rozświetlający eliksir z pyłem diamentowym


Niestety pogoda za oknem nie nastraja zbyt pozytywnie. Siarczysty mróz nie tylko niekorzystnie wpływa na moje samopoczucie ale również na skórę.  Mam nadzieję że mrozy ustąpią, a zima szybko się skończy. Barak słońca oraz niska temperatura, powodują iż moja skóra nie wygląda najlepiej. Jednak nie ma co się martwić gdyż istnieją kosmetyki które pomagają mi przetrwać ten ciężki czas. Jednym z nich jest właśnie produkt marki Sensilis.




  Eliksir posiada delikatną, lejącą konsystęcję. Kolor produktu jest biały, jednak pod światło opalizuje w odcienie złoto  - różowe. Bardzo podoba mi się zapach który jest niezwykle subtelny i delikatny, pachnie świeżo lekko kwiatowo. Zapach szybko się ulatnia, co bardzo mi odpowiada gdyż nie lubię gdy kosmetyki do twarzy pachną zbyt intensywnie.

Eliksir dzięki swej lekkiej konsystencji bardzo szybko się wchłania i nie pozostawia przy tym lepkiej powłoki. Nasza twarz po zastosowaniu zyskuję, przepiękne rozświetlenie oraz zdrowy wygląd.

Efekt jaki daje jest naprawdę imponujący. Skóra staje się wygładzona a drobne zmarszczki spłycone. Kosmetyk idealnie spisuję się u mnie stosowany pod oczy, wspaniale rozjaśnia cienie oraz doskonale niweluje opuchnięcia.

Mogę go również śmiało polecić jako  baza pod makijaż, po zastosowaniu kosmetyku skóra jest idealnie przygotowana do nałożenia kosmetyków kolorowych.



Produkt otrzymujemy opakowany w zafoliowany, papierowy kartonik. Pudełko doskonale chroni produkt przed uszkodzeniem podczas transportu. 

Eliksir znajduje się w bardzo eleganckim flakoniku w kolorze różanego złota. Do aplikacji służy nam wygodny dozownik z pompką. Bardzo lubię taką formę aplikacji gdyż jest najbardziej higieniczna.



Więcej informacji na temat kosmetyku znajdziecie na stronie Sensilis

Komentarze:

  1. Przydałby się taki eliksir. :) Zimę kocham zza okna ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie nawet z zza okna nie jest przyjemna :)

      Usuń
  2. Markę znam, ale eliksiru nie miałam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mnie ciekawi sensilis , jeszcze nie miałam przyjemności używania kosmetyków z tej marki ale jestem ich niezmiernie ciekawa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. więc polecam produkty są godne uwagi :)

      Usuń
  4. Pięknie wygląda. Ekskluzywnie. Super ze ma imponujące działanie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opakowanie jest eleganckie to prawda:)

      Usuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS