Zdrowymi nogami w Nowy Rok - metody na zdrowe nogi



Zadbane nogi są wizytówką każdej kobiety, dlatego też powinnyśmy o nie dbać. Oczywiście zdrowie naszych nóg zależne jest od wielu czynników. Jednak musimy starać się by dbać o nie jak najlepiej. Przede wszystkim należy pamiętać o wygodnym obuwiu oraz aktywności fizycznej. Doskonałym sposobem na poprawienie jakości zdrowia są również rajstopy uciskowe Veera.




Niestety od dziecka borykam się z problemami z krążeniem w kończynach dolnych. Dodatkowo pojawiają się u mnie również pajączki, a ciężkość nóg staje się coraz częstsza. Obawiam się że wszystko to oznacza tylko jedno, żylaki które w mojej rodzinie są od pokoleń. Oczywiście staram się dbać o moje nogi, by nie dopuścić do rozwoju choroby. Mam nadzieję że uda mi się choć w niewielkim stopniu to zahamować.

Jednym z moich sposób na zapobieganie dolegliwością nóg są uciskowe rajstopy oraz pończochy marki Veera.

Rajstopy doskonale wspomagają krążenie, oraz zapobiegają pojawianiu się pajączków. Najczęściej zakładam je do pracy, gdyż dzięki nim nawet po całym dniu nie czuję ciężkości oraz zmęczenia. Moje nogi nie są opuchnięte. Uważam iż doskonale się spisują i na dzień dzisiejszy ne wyobrażam sobie mojego dnia w pracy bez rajstop bądź pończoch uciskowych.




Rajstopy są niezwykle solidnie wykonane, posiadają specjalny splot który powoduje iż nie powstają w nich oczka. Dzięki zawartości jonów srebra czujemy się w nich świeżo nawet przez cały dzień. 

Mimo iż są produktem leczniczym prezentują się bardzo ładnie i elegancko. Dodatkowym atutem jest również to iż modelują naszą sylwetkę, dzięki właściwością uciskowym, co dodatkowo poprawia nasz wygląd. 



Komentarze:

  1. Musimy wypróbować na Pannie Mysi, bo od wielu lat ma kłopoty z krążeniem, ciężkimi nogami i skurczami.

    OdpowiedzUsuń
  2. wiele dobrych opinii czytałam na temat tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Działają naprawdę rewelacyjnie więc się wcale nie dziwię :)

      Usuń
  3. uwielbiam produkty Veera , są fantastyczne i dobrze wpływają na krążenie w moich nogach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Działanie jest naprawdę imponujące :)

      Usuń
  4. Pierwszy raz słyszę, że rajstopy mogą pomagać ;)

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS