PACZKI CZYLI PRZEGLĄD POCZTY

 

 

CZEŚĆ DZIEWCZYNY 

DZIŚ MA DLA WAS PRZEGLĄD MOICH PRZESYŁEK KTÓRE OSTATNIO OTRZYMAŁAM. MIAŁAM NIE ROBIĆ TAKICH POSTÓW Z CHWALENIEM SIĘ PRZESYŁKAMI. JEDNAK POSTANOWIŁAM WRÓCIĆ DO TEGO GDYŻ SAMA BARDZO LUBIĘ U WAS CZYTAĆ I OGLĄDAĆ TAKIE POSTY WIĘC I WY PEWNIE RÓWNIEŻ LUBICIE TAKI RODZAJ POSTÓW.

WCZORAJ KURIER DOSTARCZYŁ MI TAKĄ PACZUSZKĘ. W TYM TYGODNIU OTRZYMAŁAM KILKA PRZESYŁEK WIĘC POSTY Z ICH ZAWARTOŚCIĄ BĘDĘ DZIŚ STOPNIOWO ZAMIESZCZAĆ.

 

************************


**************************

 

TO KOLEJNA PRZESYŁKA OD AGENCJI Credo PR Z KOSMETYKAMI DO TESTOWANIA FIRMY GEROVITAL ORAZ HEGRON. 

 

ZAWARTOŚĆ PRZESYŁKI TO:

1. MYDEŁKO DO KĄPIELI DLA DZIECI HEGRON

2. KREM ANTYCELLULITOWY GEROVITAL

3. SERUM NA KONTUR OCZU I UST GEROVITAL

4. SERUM ANTI-AGING GEROVITAL

 

 >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>


 

Komentarze:

  1. Fajna paczuszka, czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak bardzo lubimy czytać takie pościki :))
    Gratuluję fajnych kosmetyków :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Hegron ♥.♥ gratki

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne produkty ;) Gratuluję i czekamy na recenzje :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również bardzo polubiłam kosmetyki tych firm :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne paczuszki.:D
    Sama uwielbiam testować różne kosmetyki.

    mysterka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Też otrzymała kilka produktów od nich:)
    Udanego testowania życzę:D

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS