PRZEGLĄD POCZTY CD

 

 

DZIŚ CIĄG DALSZY PRZEGLĄDU MOICH OSTATNICH PRZESYŁEK.

PRZESYŁKA Z DROGERII INTERNETOWEJ PAAAL.PL

 

 

**************************

 

 

**************************

 

 

PRZESYŁA ZAWIERAŁA:

 

 

 

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

 

SKŁAD PRZESYŁKI:

1. ROLON POD OCZY Z KOFEINĄ PRETTY PERFECT

2. KREDKA DO OCZU MANHATTAN NR. 4

3. ŻEL ANTYBAKTERYJNY VICKS

4. USTA DO UST :) 

A SWOJĄ DROGĄ BARDZO CIEKAWY PRODUKT PIERWSZY RAZ SIĘ SPOTYKAM SIĘ Z TAKIM KOSMETYKIEM DO WYKONYWANIA MAKIJAŻU UST ZNACIE TEN PRODUKT ???

 

 

*******************

 

 

 

Komentarze:

  1. Nie miałam żadnego z tych produktów:)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow,gratuluje,wspaniała przesyłka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. oj te usta mnie ciekawią :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super przesyłka. Ciekawe, jak te produkty będą się sprawować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Te usta mnie zaciekawiły :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajna zawartość ;) ciekawe usta ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak usta to hit tej przesyłki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam tych produktów. Super, będziesz miała co testować.

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję współpracy:) Pierwszy raz słysze o czymś takim jak usta do ust;);D Jetem bardzo ciekawa twojej recenzji;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawa jestem jak się Roll on sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dla mnie również usta były zaskoczeniem :)

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS