LAKIER DO PAZNOKCI WIBO EXPRESS GROWTH

DZIŚ MAM DLA WAS RECENZJĘ

LAKIERU DO PAZNOKCI WIBO EXPRESS GROWTH. KUPIŁAM GO JAKIŚ CZAS TEMU POMALOWAŁAM KILKA RAZY PAZNOKCIE I POSZEDŁ W ZAPOMNIENIE :) MOŻE DLATEGO ŻE NIE MALOWAŁAM OSTATNIO ZBYT CZĘSTO MOICH PAZNOKCI. ALE ROBI SIĘ CORAZ CIEPLEJ WIĘC NA PEWNO SIĘ TO ZMIENI :)

********************************

 

KOLOR - ZIELEŃ

POJEMNOŚĆ - 8,5 ML

NUMER - 344

CENA OK 5 ZŁ

**********************




********************

 

KOLOR DELIKATNA MATOWA ZIELEŃ.  LAKIER RÓWNOMIERNIE POKRYWA PŁYTKĘ PAZNOKCIA BEZ SMUG. INTENSYWNOŚĆ KOLORY W ZALEŻNOŚCI ILOMA WARSTWAMI POMALUJEMY PAZNOKCIE. JA ZAWSZE POKRYŁAM DWOMA WARSTWAMI MOJE PAZNOKCIE WTEDY LAKIER NAJŁADNIEJ SIĘ PREZENTUJE. LAKIER DOBRZE SIĘ APLIKUJE. PĘDZELEK KRÓTKI, PŁASKI DOSYĆ SZEROKI. OPAKOWANIE BARDZO PRAKTYCZNE I WYGODNE. JEDYNE CO MI NIE ODPOWIADA TO TRWAŁOŚĆ LAKIERU, ALE ZA TĘ CENĘ MOGĘ MU TO WYBACZYĆ:)

POLECAM

**************************

 

 

 

Komentarze:

  1. Rozdanie kosmetyczne u mnie! Zapraszam :)
    http://youbeautiful-kosmetycznefantazje.blogspot.com/2013/02/rozdanie-kosmetyczne-nr-3.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozdanie kosmetyczne u mnie! Zapraszam :)
    http://youbeautiful-kosmetycznefantazje.blogspot.com/2013/02/rozdanie-kosmetyczne-nr-3.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Dość nietypowy ale fajny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piekny kolorek,taki idealny na te porę roku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Całkiem przyjemny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. lubię takie kolory, fajnie by wyglądał do moich cygaretek, które mają ten sam odcień- rewelacja :-) A na dodatek wibo ma bardzo dobre ceny tych lakierów :_))

    rudnicka.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj nie lubię zieleni, sama nie wiem czemu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie przepadam za zielonym kolorem, aczkolwiek ten odcień jest bardzo oryginalny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy kolorek, mam kilka lakierów z tej serii i co kolor to inny w użyciu ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny kolorek ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. lakiery WIBO - tak
    kolor - nie !!!

    (kwestia gustu ;)

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS