Nowości kosmetyczne MAKEUP REVOLUTION


Ostatnimi czasy kosmetyki kolorowe marki MAKEUP REVOLUTION stały się niezwykle popularne. Kolorówka weszła z wielką pompą na Polski rynek i zbiera bardzo pozytywne opinie wśród blogerek oraz vlogerek. Dziś i ja postanowiłam pokazać wam kilka moich nowości, które już od jakiegoś czasu intensywnie testuję. Na razie nie będzie to jeszcze recenzja a tylko prezentacja. Więc zapraszam do oglądania moich nowych, pięknych cukiereczków ;)




 Paletka ULTRA Professional Eyeshadow 

Eyes Like Angels



 Paleta róży Ultra blush 

Sugar and Spice



Matowa szminka

Lipstick Vice



 Żel do brwi 

Light Medium



Wypiekany róż 

Triple baked blusher



 

Więcej informacji na temat kosmetyków znajdziecie na stronie Makeup Revolution *KLIK*


Komentarze:

  1. Mam w planach zakup tego różu-serduszka i pomadki :) Posiadam za to podkład the one foundation i jestem zadowolona, bo mimo że mam w kolorze białym nie mam białej maski na twarzy a jedynie mi ją rozjaśnia żeby wszystko pasowało do szyi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na wypiekany róż się czaję:) Myślę jeszcze nad paletą I heart Chocolate:)

    OdpowiedzUsuń
  3. paletka róży wygląda bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Serduszko też mam,jest cudne.Jestem ciekawa żelu do brwi,czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zauroczył mnie ten wypiekany róż :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zakupy, sama mam ochotę na tą dużą paletę cieni i róży, też w tej samej wersji :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No i pięknie.. teraz mam ochotę na ten żel do brwi i róż ;) Przepiękny jest!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam cała listę kosmetykow od nich do kupienia, tylko gdzie te pieniadze??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas Myszy z pewnością również ich nie ma :)

      Usuń
  9. wypiekany róż ma super opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo jestem ciekawa, jak sprawi się żel do brwi :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaka cudowna paleta
    super szminka bardzo ładne zdjęcia , fajny pomysł na post <3
    http://mamswojstylblog.blogspot.com/2014/10/brown.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie to wszystko śliczne. Te róże serduszka są przeurocze:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Urzekło mnie to serduszko, jest prześliczne!

    OdpowiedzUsuń
  14. ja posiadam paletke iconic 2, błyszczyk matowy, bronzer, rozświetlacz i także tą samą paletke róży :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Taka paleta cieni, to moje marzenie <3 Róż w tym serduszku jest MEGO SŁODKI!

    OdpowiedzUsuń
  16. Serduszko kupiłam już, wyglądają uroczo :) Ciekawa jestem jak żel do brwi będzie się sprawował.

    OdpowiedzUsuń
  17. te opakowania serduszka są przepiękne :) dla samego opakowania bym kupiła :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Serduszko jest przesłodkie i przepiękne, ale ta mega paletka także jest godna uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Najpiękniejsza z przepięknych <3 :) T. Soroka

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS