Urządzenie Darsonval - Derma Wand leczenie skóry ozonem


W okresie zimowym moja cera zawsze przeżywa totalny kryzys, co owocuje w to że gdy zaczyna się wiosna jej stan jest fatalny. Niestety prawda jest taka że w tym okresie niewiele produktów do pielęgnacji jest tolerowanych przez moją skórę. Jednak tej zimy postanowiłam solidnie zająć się pielęgnacją mojej cery. Przede wszystkim postawiłam na odpowiednie zabiegi kosmetyczne. Tutaj z pomocą przyszło mi urządzenie Darsonval Derma Wand.  

 



Urządzenie Darsonval - Derma Wand ma wiele zastosowań i służy do wspomagania leczenia różnych przypadłości skórnych. Zdecydowałam się na korzystanie z metody pośredniej dla skóry suchej. Metoda ta polega na masażu twarzy od szyi do podbródka oraz czoła. Do tej czynności używamy końcówki grzybkowej, dzięki której w szybki i wygodny sposób możemy przeprowadzić zabieg. Po kilku parominutowych zabiegach moja skóra stała się bardziej oczyszczona i zdezynfekowana. Dzięki temu iż pozbyłam się zanieczyszczeń moja cera wygląda o niebo lepiej. Skóra jest bardziej ujędrniona, wygląda świeżo i promiennie. 

Darsonval - Derma Wand to produkt dzięki któremu możemy same u siebie w domu przeprowadzić profesjonalny zabieg kosmetyczny, bez wydawania pieniędzy na wizyty w salonach kosmetycznych.  To świetne urządzenie dla osób ceniących swój czas oraz pieniądze. 





Czy twoim problemem są pryszcze, trądzik, egzemy, zmarszczki? Szukasz sposobu, aby trwale rozwiązać ten problem? Chcesz mieć pewność, że twoja skóra zostanie doskonale oczyszczona i pozbędzie się zanieczyszczeń? Prąd wytwarzany przez Darsonval ma wysokie napięcie oraz niskie natężenie do 1mA. W trakcie terapii jest on zamieniany w energię cieplną, która usuwa bakterie z powierzchni ciała. Podczas działania Darsonval - Derma Wand wytwarzany jest ozon, który dodatkowo pomaga w dezynfekcji powierzchni skóry. Darsonval jest rewolucyjnym sprzętem kosmetycznym, który od wielu lat stosują profesjonaliści mający go na wyposażeniu swoich salonów kosmetycznych. Po urządzenie to sięgają również osoby przeprowadzające zabiegi w warunkach domowych. Ozon wyróżnia się bakteriobójczymi właściwościami, które połączone ze stymulującymi prądami urządzenia sprawiają, że skóra odnosi włącznie same korzyści. Terapia za pomocą Derma Wand jest skuteczna i bezpieczna. Wykonane ze szkła elektrody wytwarzające mikroprądy, do stosowania na skórze twarzy pomagają osiągnąć lecznicze efekty. 

 

1. Pomaga w nerwobólach

2. Produkuje ozon który ma właściwości odkażające, sprzyja gojeniu się ran i ściąga pory.

3. Poprawia funkcji wydzielnicze skóry. przywraca prawidłowe PH, dzięki niemu skóra wraca do normy.

4. Przywraca krążenie krwi i poprawia metabolizm skóry.

5. Posiada właściwości przeciwzmarszczkowe i ściągające. 

 

 informacje producenta





Produkt znajduje się w twardym tekturowym pudełku, wewnątrz którego jest gąbka zabezpieczająca. Wszystkie elementy są dobrze zabezpieczone przed uszkodzeniem. Opakowanie jest solidne, prezentuje się elegancko.

Wewnątrz pudełka znajduje się urządzenie oraz cztery wymienne końcówki. Każda z końcówek ma inne przeznaczenie.

1. Punktowa

2. Łyżeczkowa

3. Grzybkowa

4. Grzebieniowa 

 


 

 Urządzenie dostępne w sklepie internetowym Your Spa

Komentarze:

  1. oooo ciekawe urządzenie, właśnie szukałam czegoś na prezent :) Muszę się przyjrzeć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę że idealnie się sprawdzi :)

      Usuń
  2. Jeszcze nie slyszałam o tym urządzeniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak widzę to coś wspaniałego dla mojej suchej skóry
    jak czytam to widzę same pochwały :)
    Teresa S.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz widzę to urządzenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uczę się na techniku usług kosmetycznych i muszę często tego używać, a na prawdę nienawidzę darsonvala! Wrrr.. Jedyne co bardzo mi się spodobało to jego używanie na skórze głowy - podobno świetnie leczy przetłuszczające się włosy i stymuluje ich wzrost.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam zamiar teraz testować go na włosach :)

      Usuń
  6. Jeszcze nigdy nie spotkałam się z takim urządzeniem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To urządzenie profesjonalne może dlatego :)

      Usuń
  7. nigdy o tym nie slyszalam ;D

    ZAPRASZAM =^O^= http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/ *3* ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. You write so interesting posts and make very beautiful photos! Like our blog! Keep doing it!
    I’ll be happy to see you in my blog!)

    Diana Cloudlet
    http://www.dianacloudlet.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Zastanawiam się nad jego zakupem

    OdpowiedzUsuń
  10. Interesują mnie wszelkie urządzonka do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Właśnie zastanawiam się nad jego zakupem. Mam już urządzenie do domowej kawitacji i sobie chwalę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę pomyśleć o zakupie tego urządzenia..\

    Zapraszam na recenzję nowości z Rossmanna- Coconut Miracle
    http://yes-to-the-beauty.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest to bardzo opłacalna inwestycja :)

      Usuń
  13. Z tym przeciwzmarszczkowym działaniem to kogoś troszkę poniosło:P Ja bardzo lubię darsonwalizację, bo przy cerze trądzikowej przyspiesza powrót do w miarę ludzkiego wyglądu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda przy trądziku sprawdza się świetnie :)

      Usuń
  14. Wiesz, że zainteresowałaś mnie tym urządzeniem? :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eve Milenna - wow !! Fantastyczne urządzenie. Każda kobieta chciałaby je posiadać hmm mega, naprawdę! ! Bajka

      Usuń
    2. To prawda warto mieć takie urządzenie :)

      Usuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS