LE'MAADR krem z komórkami macierzystymi


Dziś kilak słów na temat kolejnego produktu LE'MAADR mowa będzie o kremie do cery naczynkowej z komórkami macierzystymi. Produkt ten stosuje w duecie  z wodą micelarną z tej samej serii o której pisałam jakiś czas temu >klik<. Komórki macierzyste rewelacyjnie działają na moją skórę, powoli uzależniam się od nich i myślę że te produkty zostaną ze mną na dłużej.




Niestety jestem posiadaczką wrażliwej cery z dużą skłonnością do zaczerwienień. Większość produktów kosmetycznych zapycha moją skórę oraz powoduje podrażniane. Bardzo rzadko jet tak by dwa kosmetyki z tej samej serii odpowiednio sprawdzały się u mnie. Miłym zaskoczeniem było dla mnie to jak kosmetyki LE'MAADR z komórkami macierzystymi świetnie się uzupełniają. Woda micelarna idealnie oczyszcza a krem koi i nawilża. Już po kilku zastosowaniach kondycja mojej skóry uległa znacznej poprawie. Krem posiada lekką konsystęcję dzięki temu szybko się wchłania nie pozostawiając przy tym tłustej powłoki. Po zastosowaniu skóra jest ukojona a zaczerwieniane zmniejszają się. Kosmetyk dobrze nawilża oraz łagodzi podrażnienia. Produkt bardzo dobrze wpłyną na moją skórę niwelując z niej widoczne niedoskonałości.  




Krem dostajemy opakowany w papierowy kartonik który zabezpiecza produkt przed uszkodzeniem. Opakowanie to miękka plastikowa tuba zamykana plastikowa nakrętka. Opakowanie jest praktyczne i wygodne w użyciu, bez problemu możemy wydobyć potrzebną nam ilość do użycia. Tuba zawiera 40 ml kremu otrzymujemy go w cenie 59 zł.



Produkt dostępny w aptekach

InfoPlus24

 


Komentarze:

  1. Pisałam o komórkach macierzystych. One nie maja prawa działać w kremie bo są martwe.... Kremu nie kupie nawet jesli dobrze działa z racji tego, ze producent oklamuje klientów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na mnie te produkty działają jak żadne inne, więc coś dobrego w nich na pewno jest :)

      Usuń
  2. Moja cera również nie jest w dobrej kondycji, muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie na razie zbyt wiele kremików :D Muszę wykorzystać zapasy :D :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A u mnie cera na razie jest w porządku :>

    OdpowiedzUsuń
  5. Te komórki macierzyste jakoś do mnie nie przemawiają, ale dobrze, że u Ciebie się sprawdzają ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda moim zdaniem są godne uwagi :)

      Usuń
  6. Ciekawe jakby spisał się na mojej mieszanej skórze ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawy kosmetyk , będę musiała go wypróbować :)

    Buziaki

    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS