Żel pod prysznic grapefruit beneva

Dziś kilka słów na temat żelu pod prysznic  beneva.  Jeśli szukacie produktu który pobudza i dodaje energii myślę że ten kosmetyk będzie idealny.
 
Żel wspaniale się pieni oraz delikatnie myje moją skórę. Dzięki zawartości gliceryny w składzie wspaniale nawilża, pozostawia uczucie wygładzonej oraz świeżej skóry. Produkt świetnie się rozprowadza, dobrze oczyszcza oraz odświeża ciało.
Kosmetyk zamknięty jest w przeźroczystej butelce o pojemność 500ml. Konsystencja średnio gęsta w kolorze pomarańczowym. Zapach żelu jest przepiękny słodki, owocowy, taki jak najbardziej lubię. Pięknym zapachem możemy cieszyć się tylko podczas kąpieli gdyż później zaraz się ulatnia, niestety nie utrzymuje się na skórze.

Formuła żelu zawiera:
EKSTRAKT Z GRAPEFRUITA -  odświeża, działa antyoksydacyjnie i antybakteryjnie.
ROŚLINNA  GLICERYNA FARMACEUTYCZNA -  dba o optymalne nawilżenie naskórka.




Komentarze:

  1. wydaje się fajny, szkoda że zapach nie zostaje na skórze

    OdpowiedzUsuń
  2. może być fajny,lubię cytrusowe zapachy

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie widziałam go wcześniej, ale uwielbiam zapachy tego typu, nawet jeżeli nie czuć ich zbyt długo :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapach musi być śliczny. Ale kominek masz wyjątkowy!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tej firmy, można dostać go stacjonarnie czy tylko przez internet?

    OdpowiedzUsuń
  6. O tej marce nigdy nie słyszałam, ale zapach brzmi bosko!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie słyszałam o nim. Uwielbiam wszelkie takie kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam o zapachu gruszki :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Coś czuję, że polubiłabym ten żel ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeden z moich ulubionych zapachów, szkoda że marnie utrzymuje się na skórze.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam go jeszcze, szkoda :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapewne zapach piekny...tez o firmie nie slyszalam...:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dostałam to w prezencie, z ciekawości sprawdziłam cenę. Zamurowało mnie. Bliżej do jakości z Biedy niż do żeli pod prysznic za ok 20zł. Ani nie nawilża skóry, ani nie pachnie (wiadomo, zawsze albo mega pachnie, albo mega pielegnuje).
    Za 20zł mam pachnącego Original Source i nawilżającego Dove.
    Tylko opakowanie ładne,, choć nie wybitne

    OdpowiedzUsuń
  14. Mmm... lubię owocowe zapachy!

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS