Piękne włosy z argan oil BIOELIXIRE

Jakiś czas temu zostałam wybrana do drugiego etapu konkursu „Zostań ambasadorką BIOELIXIRE” . Do testów otrzymałam szampon oraz serum argan oil BIOELIXIRE. Bardzo ucieszyłam się z możliwości testowania tychże produktów, gdyż firma jest mi dobrze znana - od dłuższego już czasu regularnie używam właśnie tego arganowego serum, które sprawdza się u mnie wspaniale, a w połączeniu z szamponem, który jest dla mnie nowością, daje na moich włosach imponujące efekty. Opinie na temat tych produktów są różne, jednak ja jestem zachwycona tym kosmetykami. Idealnie sprawdzają się przy moich cienkich i przesuszonych włosach.



Wybierając kosmetyki do włosów staram się szukać produktów, które spowodują, iż moje włosy staną się gładkie i lśniące. Równie istotną sprawą jest to, że kosmetyk nie może ich obciążać, sklejać, a włosy po zastosowaniu mają wyglądać świeżo i lekko.
Argan Oil Szampon

Zacznę od zapachu szamponu gdyż jest bardzo ładny, słodki karmelowy, uwielbiam gdy kosmetyki tak pachną. Konsystencja średnio gęsta, w kolorze perłowym. Dzięki temu, że konsystencja jest idealna, szampon bardzo dobrze rozprowadza się na moich włosach, nie ścieka. Dobrze się pieni, wystarczy niewielka ilość szamponu by dobrze umyć i oczyścić włosy. Włosy po umyciu szamponem wyglądają świetnie są lśniące i gładkie. Szampon w połączeniu z serum daje u mnie bardzo dobre efekty.




Argan Oil Serum


  Produkt ma średnio gęstą konsystencję w kolorze jasnego brązu. Zapach jest przepiękny słodko karmelowy, bardzo długo utrzymuje się na włosach. Włosy po użyciu serum stają się gładkie i co najbardziej mi się podoba mają piękny połysk. Kosmetyk nie obciąża ani nie przetłuszcza włosów, fryzura wygląda zdrowo i naturalnie. Moje kosmyki stały się miłe i gładkie w dotyku, a końcówki uległy znacznej regeneracji. Dzięki temu iż serum świetnie się wchłania mogę stosować go  zarówno na mokre, jak i na suche włosy. Serum arganowe świetnie chroni moje włosy przed szkodliwymi czynnikami zewnętrznymi. Jest idealnym produktem do pielęgnacji suchych i zniszczonych włosów. Kosmyki stają się miękkie, a końcówki się nie rozdwajają.
Serum znajduje się w małym poręcznym opakowaniu o pojemności 20 ml.




Podsumowanie
Myślę iż poniższe zdjęcia najlepiej zwieńczą moją recenzję, oraz oddadzą to jak spisały się na moich włosach produkty argan oil BIOELIXIRE.
Tak wyglądały moje włosy przed i po zastosowaniu





Komentarze:

  1. super zadziałały na twoich włosach!

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje włosy zyskały niesamowitego blasku! Pięknie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widać różnice na włosach :) Najbardziej skusiłabym się na to serum

    OdpowiedzUsuń
  4. mam to serum i jest całkiem fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Imponująca zmiana, ciekawa jestem jak by się zachowały na moich włosach. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam kosmetyki do włosów, które w składzie mają argan :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Na prawdę świetny efekt!
    Ciekawe jak podziałałaby na moich włosach ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam oba produkty i o ile szampon to taki raczej zwyklak to serum naprawdę polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękny efekt! ciekawe czy poradziłby sobie z moimi kłaczkami

    OdpowiedzUsuń
  10. zdjęcia porównawcze są ekstra, u mnie nie było takiego efektu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Serum miałam jest bardzo dobre, o niebo lepsze niż Biosilk, a teraz kupiła sobie maskę, taką w stojącej tubie, ale jeszcze nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Efekt spektakularny ;) Ja mam buteleczkę olejku arganowego zrobionego przez tatę chemika mojej koleżanki, ale jeszcze nie używałam, w sumie nawet nie wiem czemu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Efekt rewelacyjny :) Też zaczęłam swoją kurację włosów.

    OdpowiedzUsuń
  14. Serum znam i uwielbiam używać a zapach muszę przyznać,że dodatkowo zachęca,jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. woow! miałam olejek ale u mnie efekt negatywny..u Ciebie rewelacja <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Sympatyczny duet, mam na niego chęć :)

    OdpowiedzUsuń
  17. :)super ze sie u Ciebie sprawdzily, jeszcze ne mialam zadnego z nich:) ja do koncowek uzywam mgielko-olejku z gliss kur :)cieawi mnie szampon czy do wlosów przetluszczajacych by sie nadal....

    OdpowiedzUsuń
  18. jest bardzo widoczna różnica, na plus oczywiście

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS