Elixir 7.9 Yves Rocher

Dziś kilka słów na temat serii produktów usuwających oznaki zmęczenia skóry. Kosmetyki przeznaczone są dla osób które chcą odmłodzić oraz poprawić kondycje skóry.
Jesienią oraz zimą skóra narażona jest na bardzo niekorzystne warunki atmosferyczne. Wiatr i mróz nie oszczędzają mojej twarzy, staje się ona szarawa, szorstka jej ogólny stan nie jest zbyt ciekawy. Tutaj z pomocą przyszły mi kosmetyki Yves Rocher z serii Elixir 7.9
Pierwsze efekty widoczne były już po tygodniu stosowania, później było jeszcze lepiej. Stan mojej cery uległ znacznej poprawie. Skóra jest bardziej odżywiona a poziom jej nawilżenia jest również o niebo lepszy. Skóra stała się aksamitna, gładka niezwykle miła i przyjemna w dotyku. Mimo iż jest zima nabrała energii oraz blasku. Twarz wygląda na zdrową, wypoczętą.





Rewitalizujące serum usuwające oznaki zmęczenia
Serum posiada niezwykle gładkie wykończenie dzięki swojej lekkiej, delikatnej konsystencji. Po zastosowaniu skóra jest przygotowana do nałożenia codziennie stosowanego kremu. Serum może być też stosowane osobno jako intensywna miesięczna kuracja przywracająca skórze blask, dodająca energii i redukująca pierwsze zmarszczki.

Sposób użycia
Wstrząsnąć przed użyciem. Stosować rano i wieczorem pod codziennie stosowany krem, na twarz.
Rodzaj opakowania i wielkość
30 ml



Krem rewitalizujący usuwający oznaki zmęczenia na dzień do skóry suchej
Opis produktu
Krem dla kobiet u których pojawiły się pierwsze oznaki starzenia się skóry – zmarszczki mimiczne, bruzdy, szara, zmęczona cera. Kosmetyk nazwany jest kremem młodości ponieważ pobudza pracę komórek skóry, które produkują energię niezbędną do zachowania młodego wyglądu. Krem przeznaczony jest dla osób posiadających cerę suchą. Może być stosowany jako baza pod makijaż. Formuła wzbogacona masłem karite dodaje skórze delikatności i jedwabistości.

Sposób użycia
Codziennie rano na twarz. Doskonała baza pod makijaż.
Rodzaj opakowania i wielkość
40 ml





Krem rewitalizujący usuwający oznaki zmęczenia do skóry wrażliwej
Opis produktu
Krem dla kobiet u których pojawiły się pierwsze oznaki starzenia się skóry – zmarszczki mimiczne, bruzdy, szara, zmęczona cera. Kosmetyk nazwany jest kremem młodości ponieważ pobudza pracę komórek skóry, które produkują energię niezbędną do zachowania młodego wyglądu. Krem przeznaczony jest dla osób posiadających wrażliwą cerę. Dzięki swojej lekkości i nietłustej konsystencji doskonale sprawdza się jako baza pod makijaż. Formuła wzbogacona masłem karite dodaje skórze delikatności i jedwabistości.

Codziennie rano na twarz. Doskonała baza pod makijaż.
Rodzaj opakowania i wielkość
30 ml


Nazwa gamy 7.9 oznacza 7 aktywnie działających roślin i 9 patentów przeciwstarzeniowych zawartych w kosmetykach należących do gamy.

Działanie
• przywraca skórze miękkość i komfort
• dodaje energii i blasku
• zmniejsza pierwsze zmarszczki
• wspomaga i intensyfikuje działanie kremu
Składniki
• mangiferyna z aphloi - chroni komórki skóry
• wyciąg z ziaren tara - walczy z wiotczeniem skóry
• inositol z zielonego ryżu - opóźnia proces starzenia się skóry oraz poprawia oddychanie komórkowe
• oligozydy z jabłka - poprawiają komunikację i spójność międzykomórkową
• betaina glicynowa - chroni komórki przed stresem
• wyciąg z ziaren rokitnika – poprawia gęstość skóry, jej elastyczność i sprężystość
• wielocukry z aloesu – posiadają właściwości nawilżające, łagodzące
i przyspieszające gojenie
Sposób użycia
Informacje producenta




Komentarze:

  1. Przyznam szczerze, że odwiedzałam ostatnio Yves Rocher i nie widziałam tej serii - zatem jesteś moim pierwszym źródłem informacji o nich ;)
    nie lubię tego, że większość produktów przeciwstarzeniowych jest tylko do skór suchych.
    a przynajmniej tych z dobrym składem :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy wcześniej nie słyszałam o tej serii. Cieszę się, że się sprawdziła!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej podoba mi się kominek. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. tez zwróciłam uwage na kominek :D

    OdpowiedzUsuń
  5. nie miałam nic z tej firmy, ale własnie moją uwage przykuł kominek, przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
  6. nie słyszałam jeszcze o czyms takim:)

    OdpowiedzUsuń
  7. kosmetyki kosmetykami - ale kominek bajeczny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie słyszałam o takim czymś jeszcze :) bardzo ciekawe kosmetyki - bardzo bym chętnie je wypróbowała

    OdpowiedzUsuń
  9. lubię produkty do twarzy z yve rocher
    tego nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy nie miałam produktu do pielęgnacji twarzy z Yves Roocher..

    OdpowiedzUsuń
  11. Słowo eliksir wzbudza we mnie miłe dreszczyki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie próbowałam kosmetyków z Yves Roocher. Ale kiedyś pewnie coś od nich kupię i przetestuję :)
    Zapraszam do mnie www.szufladajustyny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam tej linii kosmetyków z YR.

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo przyjemna seria, nie miałam okazji poznać :)

    OdpowiedzUsuń
  15. kusząca ta seria,same opakowania wyglądają elegancko i zachęcająco do zakupu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne produkty, niestety wcześniej o nich nie słyszałam ;3
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  17. pierwszy raz je widzę, szkoda że nie dopisałaś od razu ceny, byłoby łatwiej oceniać ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jakiś czas temu chciałam kupić, ale niestety cena mnie odstraszyła :)

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS