Aromatyczne Świece - melon z ogórkiem, świeca sojowa


Dziś zapraszam na recenzję świecy cucumber melon - melon z ogórkiem, pochodzącej ze sklepu internetowego Aromatyczne Świece.



 

Świeca jest wspaniałym połączeniem świeżości ogórka z słodyczą melona. Woń którą roztacza nie przytłacza przeciwnie daje poczucie odświeżenia oraz rześkości. Myślę iż jest idealna dla osób ceniących sobie świeże delikatne zapach. Świeca powoli się spala, dzięki temu możemy długo cieszyć się pięknym skoncentrowanym zapachem zawierającym najlepsze olejki eteryczne. Bardzo lubię odpalać tę świece na przemian z cięższymi słodko - korzennymi zapachami. Zapach jest bardzo przyjemny lekki i świeży co sprawia iż jest idealny na każdą okazję i na pewno trafia w każdy gust.

Wielkość - 9 cm, 90 gr

Czas palenia - 20 godzin

Cena - 29.90

Dostępna >>KLIK<<

Świeca wykonana jest z wosku sojowego

 


Produkt znajduje się w szklanym przeźroczystym słoiczku. Słoiczek zamykany jest szklaną zakrętką, która idealnie zabezpiecza świecę przed jej zwietrzeniem. Zatyczka dodatkowo zaopatrzona jest w plastikową obwódkę która idealnie ją uszczelnia. Dzięki temu możemy cieszyć się wspaniałym i świeżym zapachem po każdym otwarciu.


Informacje sklepu na temat wosków oraz metodzie ich palenia:

Wosk sojowy użyty do produkcji naszych świec otrzymywany jest z wyselekcjonowanego oleju sojowego, przeznaczonego do wyrobu świec zalewanych. Dzięki wysokiej selekcji powstają luksusowe świece o aksamitnej, idealnie gładkiej powierzchni. Knoty w naszych świecach są wyłącznie naturalne – bawełniane i drewniane.
Watro podkreślić raz jeszcze, że wosk sojowy jest biodegradowalny, nietoksyczny, tworzony z roślin, nie zawiera pestycydów ani herbicydów.
Świece sojowe są bezpieczne dla nas i środowiska, ponieważ zapewniają czystą atmosferę wnętrza. W czasie wypalania się nie kopcą, ponadto wydzielają wielokrotnie mniej dwutlenku węgla niż klasyczne świece. Podczas spalania świec sojowych wytwarza się do 90% mniej sadzy niż w przypadku świec wykonanych z parafiny. Świece sojowe są również o wiele wydajniejsze niż konwencjonalne świece. Czas palenia jest o połowę dłuższy niż czas palenia świecy parafinowej o takiej samej wielkości i wymiarze knota. W przypadku poplamienia woskiem sojowym ubrania lub obrusu, powstałą plamę łatwo zmyć wodą z mydłem.
Świece sojowe palą się równomiernie. Bardzo ważne jest pierwsze rozpalenie (przez około trzy godziny), ponieważ stopiony wosk tworzy swój „basen” w którym będzie utrzymywał się przez dalszy czas palenia. Kiedy więc zgasimy świecę zaraz po rozpaleniu, „basen” ze stopionego wosku będzie niewielki, a świeca po ponownym rozpaleniu będzie się spalała tylko w obrębie tego „basenu”, nie będzie się więc wypalać równomiernie. Przed każdym rozpaleniem należy przyciąć knot do około pół centymetra. Woskiem sojowym nie można się oparzyć, gdyż topi się on w niskiej temperaturze 50C, jednak nie zwalnia nas to z obowiązku palenia świecy pod nadzorem i w miejscu niedostępnym dla dzieci.




Serdecznie zapraszam na mój Facebook tam do wygrania bon o wartości 50 zł na zakup świec  >>KLIK<<




Komentarze:

  1. Nigdy wcześniej nie spotkałam się z taką kompozycją zapachów, musi być ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja nie miałam nigdy ... musze w konc kupic :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wydaje mi się, że przypadłby mi do gustu. Lubię takie świeże zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawa jestem zapachu, ale wydaje mi się ze przypadł by mi do gustu :D

    OdpowiedzUsuń
  5. uważam że świeczki są swietnym dopełnieniem do pokoju, dość że pieknie pachna to i ładnie wyglądaja :) zapraszam : http://alizanna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. intrygujący zapach, myślę że przypadłby mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Raczej nie mój zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. myślę,że przypadłaby mi do gustu;))
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com | zapraaszam . <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Coś czuję, że polubiłabym ten zapaszek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy nie słyszałam o świecy o zapachu ogórka ;) Jak będzie okazja, z chęcią poznam ten zapach ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. musi bardzo ładnie pachnieć taka świeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ciekawe czy by mi się spodobało ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy nie miałam tych świec, jestem na topie Yankee Candle ale ten zapach mnie intryguje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prezentowana świeca jest mi znana. Jest super bo jest ECO z wosku sojowego czego nie posiadają Yankee Candle. Polecam nie tylko zapach ogórka, ale również tulipan i cynamon :-)

      Usuń
  14. Pierwszy raz słyszę o świecy o zapachu ogórka, bardzo oryginalne!

    OdpowiedzUsuń
  15. Chętnie bym wypróbowała, ponieważ lubię zapach ogórka ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. jeju, uwielbiam takie zapachowe połączenia :)

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS