Yves Rocher - wiosenne nowości

 

Wiosna to czas obfitujący w przeróżne nowości kosmetyczne. Yves Rocher również zasypuje nas świetnymi nowościami zapachowymi, pielęgnacyjnymi jak również kosmetykami kolorowymi. Dziś zaprezentuje wam kilka z nich, są to produkty z różnych działów kosmetycznych więc myślę że każdy znajdzie w nich coś interesującego dla siebie.





 

Woda toaletowa Drzewo Cedrowe & Zielona Cytryna


Niezwykle trafne połączenie zdecydowanego, męskiego aromatu drzewa cedrowego z orzeźwiającym akordem zielonej cytryny. Olejek eteryczny z mięty marokańskiej nadaje zapachowi jeszcze bardziej świeży i wyjątkowy akord. Olejek eteryczny z drzewa cedrowego, zielonej cytryny i mięty marokańskiej.

 



 

Nawilżający peeling do twarzy

 

Peeling delikatnie usuwa zanieczyszczenia i martwe komórki naskórka pozostawiając skórę czystą i gładką. Bambusowe mirogranulki w naturalny sposób peelingują skórę, bez podrażniania jej.

• Delikatnie myje skórę
• Usuwa zrogowaciały naskórek
• Pozostawia na skórze przyjemny, świeży zapach




Balsam do ust Malina

 

Soczysty balsam do ust został wzbogacony w wosk, masło i olej pochodzenia naturalnego, aby zapewnić ustom jak największy komfort i intensywną pielęgnację. Balsam pozostawia na ustach soczysty smak maliny. Składniki pochodzenia naturalnego stanowią aż 82% formuły kosmetyku.

• Intensywnie odżywia usta
• Pozostawia na ustach soczysty smak maliny.





Mleczko do ciała Zielona herbata

 

Odkryj świeżość i subtelność Zielonej herbaty w mleczku do ciała o kremowej konsystencji. Mleczko pozostawia na skórze świeży zapach zielonej herbaty połączony z nutami cytryny, bergamoty, pomarańczy i cedru.

• Pozostawia na skórze pobudzający zapach zielonej herbaty.

• Nawilża skórę

• Stanowi idealne dopełnienie wody toaletowej wzmacniając jej zapach.

 


 

Kosmetyki dostępne w sklepie stacjonarnym oraz internetowym Yves Rocher


Komentarze:

  1. Ja z YR miałam niewiele kosmetyków, więc trudno mi się wypowiedzieć.. :D Ale balsam do ust mnie kusi :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. To prawda YR ciągle kusi nowościami oraz świetnymi promocjami :)

      Usuń
  3. Nigdy nie używałam kosmetyków YR , ale mam ochotę coś wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Malinowy balsam do ust pewnie przypadłby mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. woda bardzo mnie ciekawi, na wiosnę pasowałoby mi coś lekkiego, świeżego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo świeży zapach na wiosnę i lato idealny :)

      Usuń
  6. Niech ci się wszystko dobrze sprawdzi! :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja kupiłam balsam do ust, ale kokosowy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aż głupio się przyznać, że jeszcze nie miałam styczności z tą firmą.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie słyszałam o tej firmie... ale może się skuszę, żeby coś w niej kupić :)
    http://sweet-crocodile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne,wiosenne produkty :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda bardzo energetyczne kosmetyki :)

      Usuń
  11. świetne

    http://iamemilias.tumblr.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Na balsam pewnie się skuszę przy okazji jakiegoś zamówienia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. mnie najbardziej zainteresowały perfumy

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawe produkty i wszystko mi się podoba, więc nie umiem wybrać :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Eve Milenna - hmmm zapach cytrynki hmmm bajka i Malinka jest oj wiosna, wiosna, ach to ty lala

    OdpowiedzUsuń
  16. Witam! Mi ten zapach się bardzo podoba i tak się zastanawiam.. czy dużym dysonansem byłoby gdyby tej wody używała kobieta? :)

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS