DENTO fresh płukanka o smaku gumy balonowej

Jakiś czas temu dostałam do przetestowania kolejną butelkę płynu do płukania ust firmy DENTO fresch.

 Tym razem to produkt kierowany do dzieci powyżej 6 roku życia, jest to płukanka o smaku gumy balonowej. Jeśli macie ochotę przeczytać moją opinię na temat płynu do płukania jamy ustnej dla dorosłych zapraszam >>TU<<

****************************************

*******************************************

Płukanka znajduje się w małej poręcznej buteleczce o pojemności 250 ml. Posiada bardzo przydatny kieliszeczek z miarką do dozowania odpowiedniej ilości płynu.

Płukankę testowałam na sobie gdyż nie mam dziecka w wieku 6 +. Jestem bardzo zadowolona z tego produktu, wspaniale odśwież jamę ustną a przede wszystkim pięknie pachnie słodką gumą do żucia.

Uważam iż płukana może być świetnym sposobem na zachęcenie dzieci do pielęgnacji jamy ustnej. Myślę że żadne dziecko nie przejdzie obojętnie obok tego produktu, obłędny zapach gumy do żucia przyciągnie do łazienki nawet największego leniucha i z mycia zębów uczyni prawdziwą przyjemność.

Ogromną zaletą płukani jest to iż zapobiega próchnicy i nie podrażnia dziąseł .


Produkt na duży plus, godny polecenia wszystkim rodzicom i ich dzieciom.


POLECAM


*********************************


*****************************************

OD PRODUCENTA:

Płukanka do ust DentoFresh Junior jest dedykowana dzieciom od 6. roku życia.

Zawiera naturalne olejki eteryczne:

  • miętowy,

  • tymiankowy,

  • eukaliptusowy,

  • szałwiowy

i ich składniki:

  • eukaliptol,

  • tymol,

  • mentol.

Olejki eteryczne niszczą bakterie odpowiedzialne za zapalenie dziąseł i przywracają prawidłową florę bakteryjną jamy ustnej.

Eukaliptol, tymol oraz fluorek sodu zatrzymują odkładanie się płytki nazębnej.

Fluorek sodu i ksylitol chronią zęby przed próchnicą. Fluorek sodu tworzy powlekającą warstwę na powierzchniach zębów, ograniczając działanie kwasów. Ksylitol zwiększa przepływ śliny w jamie ustnej, dzięki czemu lepiej oczyszcza i chroni zęby. 

 



Komentarze:

  1. i u nas świetnie się sprawdziła a moje dziecko było zachwycone :)

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie również się sprawdza:)

    OdpowiedzUsuń
  3. już słyszałam dobre opinie o tym :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię smak gumy do żucia dla dzieci :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę że u większości się sprawdził..

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny jest, i ten skład na plus.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mimo, że dla dzieci i tak bym wypróbowała :-D Uwielbiam smak gumy balonowej

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten smak gumy balonowej mnie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Na pewno warto wypróbować. :) Świetny blog. :) Obserwuję z miłą chęcią. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję bardzo mi miło :)

    OdpowiedzUsuń
  11. mi nie przypadł do gustu ten płyn:P

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękujemy za recenzję i piękne zdjęcia - pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS