Mydełka które podbiły moje serce

Bio mydełka testowałam dzięki uprzejmości sklepu internetowego Spa kosmetyki 

Uwielbiam kosmetyki naturalne i z wielką przyjemnością je testuję. Są to dla mnie najcenniejsze i najskuteczniejsze kosmetyki. Nic nie zastąpi nam skoncentrowanego działania naturalnych składników.

************************************


 

*****************************************

 

Do przetestowania otrzymałam 6 mini bio mydełek

- mydełko żurawinowe

- mydełko różane

- mydełko ekskluzywne męskie perfumowane

- 2 szt. mydełka jabłkowe

- mydełko lawendowe

Przyzna szczerze że nie używam zwykłych mydeł w kostkach gdyż podrażniają i bardzo wysuszają moją wrażliwą skórę.

Są to pierwsze mydełka które zdecydowałam się użyć od nie pamiętnych już czasów. Jednak są to zupełnie inne mydełka od tradycyjnych, które znajdują się na pułkach sklepowych.

Mydełka od Spa kosmetyki różnią się od zwykłych mydeł składem, wyglądem a przede wszystkim działaniem na naszą skórę.

Każde mydełko ma swój naturalny piękny kolor i zapach nie jest to jakaś mocna dusząca woń ale delikatny bardzo przyjemny aromat.

 Moja skóra po zastosowaniu produktu nie jest ściągnięta ani wysuszona. Mydełka dobrze nawilżają delikatnie natłuszczając.

Mydełka delikatnie się pienią i świetnie oczyszczają.


POLECAM


*********************************

 

 

 OD PRODUCENTA:

 

 Na 100% soku owocowym, Eco-certyfikat na wybrane dodatki.
 Bio mydło na bazie naturalnych, tłoczonych na zimno olejów roślinnych: jojoba, macadamia, avocado, oliwa z oliwek, olej ze słodkich migdałów, wzbogacone masłem Shea, z dodatkiem naturalnego ekstraktu z jabłka. Skoncentrowane działanie naturalnych, tłoczonych na zimno olejów roślinnych sprawia, że po myciu skóra jest odpowiednio nawilżona, optymalnie odżywiona i lekko natłuszczona.

 

 Bio-mydło jabłkowe:

  • nie zawiera żadnych barwników. Kolor mydła uzyskiwany jest z naturalnych wyciągów owocowych i roślinnych, dlatego kolorystyka mydła może się nieco różnić,
  • jabłko towarzyszy ludzkości od momentu stworzenia świata. To nie tylko smaczny owoc, ale również skarbnica witamin, biopierwiastków i kwasów AHA, mają one działanie rozświetlające, regenerujące i lekko złuszczające.

 

Bio-mydło lawendowe:

W zależności od zastosowanego ekstraktu owocowego Bio-mydła mają różnorodne działanie.nie zawiera żadnych barwników. Kolor mydła uzyskiwany jest z naturalnych wyciągów owocowych i roślinnych, dlatego kolorystyka mydła może się nieco różnić,
  • kosmetyki lawendowe polecane są do pielęgnacji skóry tłustej, łagodzą stany zapalne,
  • lawenda ma właściwości oczyszczające, ale nie wysuszające, wspomaga gojenie ran.

  

Bio-mydło róża:

  • nie zawiera żadnych barwników. Kolor mydła uzyskiwany jest z naturalnych wyciągów owocowych i roślinnych, 100% soku z owoców, dlatego kolorystyka mydła może się nieco różnić,
  • płatki czerwonej róży mają działanie ściągające i rozjaśniające skórę,
  • olejek różany, zawarty w mydle, pobudza produkcję kolagenu wspomagając odnowę skóry.

Bio-mydło żurawinowe:

  • nie zawiera żadnych barwników. Kolor mydła uzyskiwany jest z naturalnych wyciągów owocowych i roślinnych, 100% soku z owoców, dlatego kolorystyka mydła może się nieco różnić,
  • żurawina jest cennym źródłem naturalnych witamin i soli mineralnych,
  • w medycynie ludowej żurawina stosowana jest jako środek przeciwzapalny, 
  • sok z żurawiny ma działanie podobne do czerwonego wina – neutralizuje wolne rodniki, przeciwdziała starzeniu się skóry.

 




 

 

Komentarze:

  1. Z chęcią przetestowałabym mydełko żurawinowe :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. mi najbardziej spasowało różane:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim faworytem jest żurawina :)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie najlepsze było makowe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi do gustu najbardziej przypadło żurawinowe:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe które mnie by podpasowało...:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi też żurawinowe :)) ale ogólnie mydełka są boskie ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. moje serce też by podbiły.
    Wyglądają przepięknie

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne mydełka, korci mnie różane i inne. :) Też wolę naturalne. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. kojarzą mi sięz większymi żelkami heh e

    OdpowiedzUsuń
  12. Urocze są te mydełka ;) Najbardziej zainteresowało mnie żurawinowe ;)



    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news:*

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo mi się podoba twój blog:) Obserwujemy ? :)
    Zachęcam też do wzięcia udziału w konkursie
    http://make-up-prima-sort.blogspot.com/2013/05/konkurs.html :) dużo nie trzeba a łatwo wygrać ! :)

    Zapraszam ! :)
    make-up-prima-sort.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. dostałam podobny zapachowo zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  15. miałam je , żurawinowe jest najlepsze;]

    OdpowiedzUsuń
  16. nie przepadam za mydłami w kostce...

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS