Szczotka z naturalnego włosia dzika SZCZOTKARNIA

 

To moja pierwsza tego typu szczotka i muszę powiedzieć ze jestem nią zachwycona, jest obłędna. Teraz coraz bardziej wychodzę z przekonania iż nic nie zastąpi nam naturalnych produktów.

Zapraszam do zapoznania się z opisem szczotki, warto zapoznać się z efektami działania produktu !

 

 

 

 Szczotki wykonywane są ręcznie z drewna oraz naturalnego włosia. Wykonana jest w stylu jakby z innej epoki, prezentuje się wspaniale, uwielbiam taki styl.

Jak już wcześniej wspomniałam jest to moja pierwsza szczotka z włosia naturalnego. Jestem pod ogromnym wrażeniem tego produktu.

Stosowanie szczotki to prawdziwa przyjemność dla mojej głowy, włosie dzika z którego jest wykonana świetnie masuje skórę głowy dając niepowtarzalne uczucie odprężenia. Dużym atutem takiego masażu jest poprawa ukrwienia skóry, co wpływa na wzmocnienie cebulek.

Szczotka nie elektryzuje włosów, nie szarpie dzięki temu nie tracimy ich tak dużo.

Kolejnym dużym plusem produktu jest zawartość kreatyny w włosiu która nabłyszcza i odżywia włosy.


Jestem zachwycona tą szczotką i szczerze polecam ją wszystkim. W ofercie SZCZOTKARNI znajdują się szczotki przeznaczone do wszystkich rodzajów włosów również dla dzieci.

 

 



Szczotkarnia” ze swoim sklepem internetowym jest rodzinną inicjatywą

dotarcia do szerokiego grona klientów.

Wszystkie prezentowane u nas szczotki,

 od ponad 40 lat wyrabia ręcznie Pani Teresa Jóźwik.

 Przez wiele lat uczyła się i pracowała u mistrza szczotkarstwa Pana 

M. Żyszkowskiego na warszawskich Nowolipiach.

Tam zdobyła wiedzę, doświadczenie i techniki zawodu.

Dzięki temu wyroby cechuje niepowtarzalność, funkcjonalność i trwałość.

 

Szczotka do włosów ze szczeciny dzika,

 szczególnie polecana do gęstych włosów.

 Szczotki do włosów wykonujemy według tradycyjnych i sprawdzonych wzorów. Drewniane oprawy szczotek są w dwóch kolorach, jasnego naturalnego drewna oraz ciemnego brązu. Nawlekamy je ręcznie szczeciną dzika, a szczotki dla dzieci szczeciną świńską i delikatnym włosiem z brody kozy.
Szczecina dzika nie elektryzuje włosów, nie szarpie ich i nie plącze. Zawarta w szczecinie keratyna doskonale rozprowadza sebum na powierzchni włosów, odżywia je ograniczając wypadanie i nadaje im połysk. Przy tym doskonale masuje skórę głowy poprawiając ukrwienie i pobudzając cebulki włosów.

Informacje producenta

 





DOSTĘPNA -  SZCZOTKARNIA 

CENA - 47 zł

Komentarze:

  1. Jestem bardzo ciekawa czy u mnie równie dobrze by się sprawdziła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. szczotka wygląda świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś byłam zwolenniczką ' naturalnych ' szczotek do włosów, odkąd przeniosłam się na tangle teezer już nie wróciłam do innych

    OdpowiedzUsuń
  4. tangle jeszcze nie miałam ale myślę o jej nabyciu, jestem bardzo ciekawa czy rzeczywiście będzie lepsza od naturalnej szczotki....

    OdpowiedzUsuń
  5. marzy mi się taka z włosia dzika, ale nie mogę się zdecydować na żądną konkretną firmę;/ tangle teezer się u mnie nie sprawdził, więc musze się zmobilizować i wrócić do natury:P

    OdpowiedzUsuń
  6. musi byc fantastyczna- ja też używam tylko szczotek z włosiem i :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zaciekawiłaś mnie , chętnie poszukam więcej :) Obecnie używam TT , ale chciałam jeszcze jakąś druga dokupić, na co dzień, bo TT najlepiej do rozczesywania po kąpieli :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja do czesania swoich kudełków używam Tangle Teezera:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. popieram - szczotka jest fenomenalna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Na moich włosach te szczotki nie do końca się sprawdzają :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy takiej nie miałam, u mnie zwykły grzebień najczęściej.

    OdpowiedzUsuń
  12. szczotka ciekawa, ale jaki piękny koszyczek - normalnie się zakochałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Niby taki zwykły produkt codziennego użytku a okazuje się, że może być bardzo złożony :) Czasem wydać na szczotkę więcej kasy aby potem cieszyć się efektami :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Chętnie spróbuję, wygląda dość atrakcyjnie, pewnie też sprawia przyjemność w czesaniu. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja już znalazłam swój ideał... Tangle Teezer ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Też bym właśnie taką chciała , moja jest fatalna .
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ciekawe czy moim włosom by odpowiadała;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Musisz wypróbować żeby się przekonać :)

    OdpowiedzUsuń
  19. JA osobiście mm nie zwracam uwagę na szczotki do włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Naturalna szczotka jest o wiele lepsza od tangle ;) tedtowalam obie i tej dziczej" nic nie przebije.

    W wolnej chwili zapraszam Cie do mnie na rozdanie :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Też posiadam szczotkę z włosia dzika, ale zimą muszę przyznać, że elektryzowała mi włosy... ;)

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS