OPI nail lacquer

 

Dziś mam dla was kilka słów na temat OPI nail lacquer. Szczerze mówiąc mam mieszane odczucia co do tego lakieru. Wiele dobrego słyszałam na temat lakierów OPI i szczerze mówiąc miałam wielkie oczekiwania co do niego. 

 

 

*************************************

 

 

 

**********************************

 

 

  OPI 3.75 ml w kolorze średniego fioletu. 

Zacznę od aplikacji, mój lakier jest w wersji mini więc nie wiem jak jest z aplikacją lakieru pełnowymiarowego. Wersja mini ma jak dla mnie za cienki i za krótki pędzelek co powoduje iż bardzo ciężko się go dozuje, trudno nabrać odpowiednią ilość do pokrycia całej płytki paznokcia, zwłaszcza gdy paznokcie są długie. 

Lakier jest w małej buteleczce o pojemności 3.75 ml co bardzo mi odpowiada. Lubię lakiery o małej pojemności ponieważ tylko przy takim lakierze istnieje realna szansa na jego zużycie zanim się zepsuję. 

Krycie dla mnie również nie jest zadowalające. Co prawda jedna warstwa lakieru jest jednolita, jednak przeźroczysta. Dopiero przy pokryciu dwoma warstwami krycie jest pełne.

Dużym plusem lakieru jest jego długa trwałość, moje paznokcie wyglądają idealnie przez tydzień bez żadnych otarć czy odprysków.

Lakier ma swoje plusy jak i minusy, ogólnie polecam. Muszę jeszcze wypróbować pełnowymiarowy produkt mam nadzieję iż będzie idealny w aplikacji. :)

 

 

Komentarze:

  1. ja bym uznała, że lakier jest w porządku skoro tak długo wytrzymuje na paznokciach jak piszesz:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z jednej strony tak tylko to krycie słabe ...

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję bardzo lubię fiolety :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kolor bardzo ładny aczkolwiek nie dla mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam jeszcze nigdy lakieru OPI, ale z tego co czytam na blogach, to jest trwały....

    OdpowiedzUsuń
  6. niestety nie mam jeszcze takiego w swoich zasobach;/

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam kiedyś lakier z OPI i faktycznie długo trzymał się na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja tez mam 4 OPI i długo trzymają maja ładny kolor i sa super !!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie prezentuje się ten kolor na Twoich pazurkach jednak dla mnie jest zbyt blady.

    OdpowiedzUsuń
  10. jaki piękny kolor! zakohauam sieee... <3

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczny kolorek. Nie mam jeszcze w swojej kolekcji OPI.

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS