Aksamitna maseczka odbudowująca


Dziś chcę przedstawić jedną z rewelacyjnych nowości firmy Yves Rocher. Jest nią

Aksamitna maseczka odbudowująca

Nutritive Vegeta

 

 

Cena - 39 zł

Pojemność - 75 ml

Dostępna - Yves Rocher


********************************




**********************************


Moja opinia:

Maseczka o delikatnej średnio gęstej konsystencji. Produkt jest bardzo wydajny, świetnie się rozprowadza na mojej twarzy.

 Po stosowaniu maseczki moja skóra nabrała blasku i zdrowego wyglądu. Twarz stała się gładka aksamitna a co najważniejsze znikł mój problem z łuszczącymi się skórkami.

 Kosmetyk bardzo dobrze się wchłania, można powiedzieć iż moja skóra piję maseczkę po 5 minutach nie ma czego usuwać wacikiem z twarzy gdyż moja skóra wchłania ją całkowicie . Konsystencja i zapach przyjemne.

 Opakowanie tubka z zatrzaskiem, lekkie, poręczne, praktyczne. Produkt godny polecenia! Zachęcam osoby z suchą i wrażliwą skórą do wypróbowania produktu naprawdę warto.


 

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>



Co mówi producent:

Efekt dla urody
1. Natychmiast odżywia i odbudowuje skórę.
2. Likwiduje uczucie ściągania.
3. Natychmiast i intensywnie przywraca skórze komfort.

Składnik aktywny
Koncentrat z jesionu: pobudza produkcję lipidów, aby skóra była intensywnie i trwale odżywiona.

Zalety produktu
Delikatna, musowa konsystencja.

Stosowanie

2 razy w tygodniu, nałożyć jednolita warstwę na twarz, omijając okolice oczu.
Zostawić na 5 minut.
Nadmiar usunąć chusteczką, nie spłukiwać.

Więcej o składniku aktywnym
Naukowcy Yves Rocher odkryli i opatentowali składnik, który pobudza naturalne mechanizmy odżywcze skóry – Koncentrat z jesionu. Marka Yves Rocher i jej partnerzy stworzyli przejrzysta i zrównoważoną sieć produkcji , gdzie produkcja odbywa się zgodnie ze starymi sposobami, szanującymi środowisko, gwarantującymi wysoką jakość pozyskanego składnika roślinnego.

Dodatkowy składnik aktywny: Olejek makadamia o właściwościach odżywczych.

Sekret urody
Aby zoptymalizować działanie produktu, 1 raz w tygodniu rób delikatny peeling.
Przed nałożeniem maseczki, oczyść dokładnie twarz Aksamitnym żelem do mycia twarzy.

Rezultaty
Natychmiastowa odbudowa dla 96%* kobiet.
*test satysfakcji przeprowadzony na 25 kobietach

Gest dla ochrony środowiska
Sposób pozyskiwania koncentratu z jesionu odbywa się z poszanowaniem dla środowiska.

Zaangażowanie Kosmetyki Roślinnej
Formuła testowana pod kontrolą dermatologiczną.
Składniki pochodzenia roślinnego: wyciąg z soku z jesionu, olejek makadamia.
Nie zawiera składników pochodzenia zwierzęcego.
Bez parabenów. Bez olejów mineralnych. Bez sztucznych barwników.




Komentarze:

  1. hmm w sumie już nic dawno z tej fi,my nie miałam ,a więc do czegoś trzeba było by zacząć ;)D

    OdpowiedzUsuń
  2. maseczki tej firmy nie mam, ale skusiłam się na inne kosmetyki YR

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja uwielbiam wszystkie ich kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Całkiem ciekawy produkt !

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie jestem wielbicielką tej marki, ale widzę, że Tobie przypadła do gustu... :D

    OdpowiedzUsuń
  6. nie mialam tego kosmetyku,a maseczka wydaje sie byc fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze ani jednego kosmetyku YR nie miałam. Ta maseczka wydaje się warta uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O! też potrzebuję czegoś co doda mojej skórze zdrowego wyglądu! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. niezle ;) osobiscie rzadko kiedy zamawiam cos z YR

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię kosmetyki od YR na maseczkę muszę się skusić przy kolejnym zamówieniu

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie przepadam za ich kosmetykami...

    OdpowiedzUsuń
  12. Moimn policzkom by się przydała... Ale strasznie droga... pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. thuccutbamn xaikalitag Infusmoussy [url=http://usillumaror.com]iziananatt[/url] Utintynerraby http://gussannghor.com Weateewseax

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS