SERUM NA KONTUR OCZU I UST

Firma GEROVITA ma w swojej ofercie wiele wspaniałych produktów, kilka z nich już przedstawiłam na moim blogu. Kolejnym kosmetykiem tej firmy o którym chcę Wam napisać jest serum na kontur oczu i ust.

**********************************






********************************

 

Serum ma bardzo przyjemną delikatną, żelową konsystencję. Szybko się wchłania, dając przyjemne uczucie chłodzenia. Doskonale nawilża delikatną  skóry wokół oczu i ust. Skóra po użyciu kosmetyku wygląda na zdrową i wypoczętą. Serum wygładza skórę wokół oczu i ust sprawiając że staje się ona bardziej świeża i elastyczna.

Opakowanie tubka 15 ml z długim aplikatorem który umożliwia aplikację kosmetyku w odpowiedniej ilości. Praktyczna i bardzo wygodna w użyciu.

  • - nie podrażnia

    - przyjemnie pachnie

    - dobrze nawilża

     

    POLECAM

     

*********************************



**********************************

OD PRODUCENTA:

SERUM NA KONTUR OCZU I UST


Delikatna formuła bez parabenów jest wyjątkowo skuteczna w pielęgnacji wrażliwej skóry wokół oczu i ust. Ceramidyl-Omega i organiczny wyciąg z szarotki zapobiegają procesom przedwczesnego starzenia się skóry, spowodowanym działaniem wolnych rodników oraz zwiększają elastyczność, miękkość i stopień nawilżenia cery. Działają synergicznie regenerując skórę, spłycając zmarszczki i zapobiegając pojawieniu się nowych. Kompleks Herbatonic i Aquaxyl wzmacniają efekt nawilżający. Produkt ma działanie chłodzące, lekką konsystencję i poręczne opakowanie, które ułatwia nakładanie.
Sposób użycia:
Nakładać rano i wieczorem na skórę wokół oczu i ust. Lekko wmasować, aż do całkowitego wchłonięcia.


Komentarze:

  1. mam go i ja i bardzo go lubie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba i ja powinnam już zainwestować w takie serum :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jeżeli kosmetyk nawilża to jestem za nim:)

    OdpowiedzUsuń
  4. do okolic ust jeszcze nic specjalnego nie stosowałam :D ciekawy produkt

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja do tej pory również nic nie stosowałam na okolice ust :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy produkt. Ale póki co nie stosuję tego typu kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mam produkty z tej firmy, ale tego akurat nie

    OdpowiedzUsuń
  8. nie mam, stosowalam tylko jedyno takie serum,z ziaji i się nie sprawdziło:(

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda że się nie sprawdziło, polecam wypróbować to :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie spotkałam się nigdy z tym serum, ale brzmi ciekawie. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwszy raz widze taki kosmetyk ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. O - brzmi bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam to serum, ale jeszcze nie używałam..

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS